افففف۔۔۔ آج کا دن کتنا عجیب تھا۔۔ انابیہ نے گھر آ کر سوچنا شروع کیا۔۔۔ ویسے اس ڈاکٹر حاشر کی بھی میں نے انشاء اللہ بے عزتی نہ کی تو میرا نام بھی انابیہ نھیں ۔۔۔۔ وہ صوفے پر بیٹھی ھوی خیالوں میں گم تھی کہ اس کے بابا اس کے پاس آ کر بیٹھے ۔۔۔
انابیہ بیٹے۔۔۔ تم سے ایک بات پوچھنی تھی۔۔۔
ابا۔۔ یہ جو آپ اتنی عزت دے رہے ھیں نہ ، اس سے ڈبل بے عزت کریں گے آپ یا پکا میرا موڈ خراب ھونا ھے۔۔۔ مجھے پتا ھے۔۔۔
یوسف صاحب مسکرا دیے ۔۔۔ پھر دوبارہ گویا ھوے ۔۔۔
تمھیں اسما آنٹی کیسی لگتی ھے۔۔۔۔؟
ابا۔۔۔ میری چھوڑیں ۔۔ آپ بتایں، کھیں آپ کو تو اچھی نھیں لگتی؟؟؟ ۔۔ لیکن میں اپنی مرحومہ ماں پر سوتن نھیں لانے دوں گی پہلےہی بتا رھی ھوں۔ انابیہ نے الٹا ھی سوال کردیا اور ساتھ ھی اپنا موقف بھی دیدیا۔۔۔۔
استغفر اللہ ۔۔۔۔ انابیہ ۔۔۔ انھوں نے اپنے بیٹے کے لئے تمھارا ھاتھ مانگا ھے۔۔؟
کونسے گال پر ھاتھ چاھیے انھیں میرا۔ ؟ ۔۔ غضب خدا کا ابا۔۔۔۔ انھوں نے سوچ بھی کیسے لیا۔۔۔ وہ آپے سے باھر ھوئ تھی۔۔۔
میں کچھ نھیں بھولی۔۔ سب یا د ھے مجھے۔۔ کیسے ان کا بیٹا flu والی ناک کے اوپر ھاتھ رکھ کر سڑ سڑ کرتا تھا۔۔ اور کیسے بچپن میں کریانہ اسٹور والے کے پاس pamper اس کی وجہ سے ختم ہوجاتے تھے۔۔۔ میں نے نھیں کرنی اس dehydrated soul سے شادی ۔۔۔انابیہ۔۔ انابیہ۔۔ calm down... یوسف صاحب اب ہنسنے لگے تھے۔۔۔
کیا calm down... اس سے زیادہ غصہ مجھے آپ پر ارھا ھے ابا۔۔ خیر اب آپ کے بولنے سے پہلے ھی شکل گم کر رھی ھوں ۔۔۔ وہ اپنا موڈ خراب کر کے کمرے سے واک آوٹ کر گی تھی۔۔ ۔
***********************************************************************کیسا گزرا میرے بیٹے کا پھلا دن۔۔۔؟ حاشر کے گھر میں داخل ھوتے ھی اس کی والدہ نے اس سے سوال کیا۔۔۔
بہت اچھا امی۔۔۔۔
میں کھانا لاوں میرا بچہ تھک گیا ھوگا۔۔۔
امی میرے پاس بیٹھیں ۔۔۔ ابھی نہ جائیں ۔۔اس نے التجا کی۔۔۔
آپ کو پتا ھے امی۔۔۔ ترس گیا تھا میں یہ دن دیکھنے کو۔۔۔ میرا ایمان ھی ختم ھو گیا تھا کہ کبھی میری زندگی میں بھی اچھے دن آنے ھیں ۔۔۔ بچپن سے اب تک صرف محرومیاں دیکھیں ھیں ۔۔۔میں کہتی تھی نہ بیٹا۔۔ اللہ ہمارے دن ضرور بدلے گا دیکھو۔۔ اس نے بدل دیے۔۔۔
پر اس دن بدلنے میں کتنے زمانے بدل گئے امی۔۔۔۔ خواہشیں ختم ھوگئی ۔۔۔ آپ کو پتا ھے میں پارٹ ٹائم ویٹر تھا اور آپ سے جھوٹ بولتا تھا کہ میں بچوں کو ٹیوشن پڑھاتا ھوں۔۔۔
میرا بچہ۔۔۔ جھوٹ تو میں نے بھی تجھ سے بولا ھے۔۔۔۔ میں اسکول میں مس نھیں تھی۔۔ کام کرنے والی آیا تھی۔۔۔۔ تم شرمندہ نہ ھو کبھی اپنی ماں کا پیشہ جان کر۔۔۔۔ تمھیں کبھی معلوم نھیں جانے دیا۔۔ میں۔۔ میں نھیں چاھتی تھی کہ میرا بیٹا خود کو ماسی کی اولاد سمجھے۔۔ اس کی ماں اب زار زار رو رھی تھی ۔۔۔۔
YOU ARE READING
سفر عشق
Randomیہ کھانی ھے عشق کی۔۔۔ یہ داستان ھے اس راستے کی جس پر چل کر سچی محبت کا اندازہ ھوتا ھے۔ پیار اور دھوکہ، نفرت اور بدلہ، عزت اور عزت پر کیے گے وار کے گرد گھومتی یہ داستان ۔۔۔ کیا ھوتا ھے اس کا انجام۔۔۔ یہ کھانی ھے آہیئنہ نور ، شاھویز،ضامن اور انابیہ کی...