*********************************************************************** Present
*********************************
وہ جلدی سے گاڑی کے پاس آئ تھی اور اگلی سیٹ کی جانب بڑھنے لگی تھی کہ حاشر نے چلا کر کھا تھا کہ پیچھے۔۔۔ پیچھے بیٹھو ۔۔۔وہ پیچھے بھیٹی گئ تو حاشر نے گاڑی دوڑائ ۔۔۔
آپ نے کھاں جانا ھے۔۔ اس نے سخت لہجے میں سوال کیا۔۔۔
آینہ نے ایک فلاحی ادارے کا نام لیا۔۔۔حاشر نے گاڑی اسپیڈ میں دوڑائ تھی۔۔۔ اور اس ادارے کے سامنے گاڑی روک دی ۔۔۔
اتریں گی آپ۔۔؟
وہ اترنے ہی لگی تھی کہ حاشر کے جملوں نے اس کی جان لے لی۔۔۔۔
یہ مت سمجھیں کہ مجھے آپ پ رحم آیا ھے آپ کی جگہ کوئ بھی ھوتا میں اس کی مدد کرتا کیونکہ اس ٹائم پر لڑکیاں سچ میں Harras ھو جاتی ھے۔۔ اس نے اسپیڈ میں گاڑی چلای اور بھت دور چلا گیا۔۔۔
وہ اس فلاحی ادارے کے اندر داخل ھوتے ساتھ ہی بے ھوش ھو گئ تھی۔۔۔۔
***************************************************** Past **********************************انابیہ کے والد نے حاشر کی مرہم پٹی کی تھی پھر اس سے سوال کیا۔۔۔
کیا کرتے ھو برخوردار۔۔۔؟
لاسٹ سیمیسٹر میں ھوں۔۔ کلینیکل سائکولوجسٹ بن رھا ھوں۔۔
ہمارے لیے کام کرو گے۔۔؟
جی۔۔؟
آپ اونچا تو نھیں سنتے ۔۔ کبھی آسمان کو دیکھتے ھیں بیچ سڑک پر۔۔ کبھی ھیں ھیں کرتے ھیں۔۔ کوئ مسئلہ ھے تو بتائیں۔۔۔ لگے ھاتوں اس کی ٹریٹمنٹ بھی ھوجانی ھے۔۔ انابیہ بیچ میں کود گئ تھی۔۔۔
انابیہ میں نے تمھیں اس سے معذرت کرنے کے لئے بلوایا تھا۔۔ نہ کہ مجھے شرمندہ کرنے کے لئے۔۔ اس کے والد نے اسے ٹوکا ۔۔
اچھا بابا۔۔ ویسے آسمان کو آپ دیکھ تھے تھے غلطی آپ کی تھی لیکن کوئ بات نھیں اب ابا بولرھے ھیں تو I am sorry..
جی ۔۔ it's okay..
ابا۔۔ لیجئے کان کا مسئلہ تو نھیں ھے۔۔۔ باقی آپ دیکھلیں ۔۔۔
دیکھ تو میں لوں گا۔۔ پھلے تم جاو گی یھاں سے۔۔۔
Sure... sure.. وہ بھاگ گئ تھی اب۔۔۔۔
ھاں۔۔ تو میں کھ رھا تھا۔۔ کہ میرے اسپتال کے لئے کام کرو گے۔۔۔
جی جی۔۔ آج سے کرلوں۔۔۔
نھیں ۔۔ ابھی تم آرام کرو۔ ایک ھفتے کے بعد آجانا۔۔۔
بھت شکریہ۔۔
اور انابیہ کی طرف سے معذرت خواہ ہوں ۔۔۔
کوئ بات نھہں سر۔۔۔۔ حاشر نے مسکرا کر جواب دیا تھا۔۔۔۔
***********************************************************************
انابیہ۔۔ اپنی گاڑی کی چابی دو مجھے۔۔۔
YOU ARE READING
سفر عشق
Randomیہ کھانی ھے عشق کی۔۔۔ یہ داستان ھے اس راستے کی جس پر چل کر سچی محبت کا اندازہ ھوتا ھے۔ پیار اور دھوکہ، نفرت اور بدلہ، عزت اور عزت پر کیے گے وار کے گرد گھومتی یہ داستان ۔۔۔ کیا ھوتا ھے اس کا انجام۔۔۔ یہ کھانی ھے آہیئنہ نور ، شاھویز،ضامن اور انابیہ کی...