۔۔۔۔ آئنہ نے وہی کاپی اٹھائ اور لکھنا شروع کیا۔۔۔ شاویز کا ایک لفظ "unfortunately" ۔۔۔۔ میری ساری motivation ختم کرگیا۔۔۔۔ مجھے احساس دلا گیا کہ میرے اور اس کے درمیان سات سمندر کا فاصلہ ھے۔۔۔ جو شاید کبھی طے نھیں ھو سکتا۔۔۔ ھمیشہ جب بھی سب بہتر ھونے لگتا ھے تو درمیان میں یا تو میرا ماضی آجاتا ھے۔۔۔ یا اس کی پسند ھمارا فاصلہ مزید بڑھا دیتی ھے۔۔ ان 5 مہینوں میں جتنا مجھے اپنی نادانی اور گناہ کا احساس ھوا ھے شاید اگر وہ سب کچھ میرے ساتھ نہ ھوتا تو نا ھوتا۔۔ شاویز کا احسان ھے مجھ پر۔۔۔ اور اب یہ احسان لوٹانے کا وقت آچکا ھے۔۔۔ میری زندگی کی اب صرف اتنی سی خواھش ھے کہ میں بابا اور پھوپو کو ملوادوں۔۔۔۔ اگر میرا اس کے نام کے ساتھ منسوب ھونا unfortunate ھے۔۔۔ تو اب میں انھیں fortunate کرتی ھوں۔۔۔ انھیں انابیہ چاھیے نا۔۔۔ تو اب میں درمیان سے ھٹ جاوں گی۔۔۔۔میں انھیں انابیہ سے ملواوں گی۔۔۔ ۔۔ اس نے مضبوط فیصلہ کیا کاپی دراز میں رکھی۔اور اپنا موبائل اٹھایا۔۔۔۔ وہ اپنی ماں کو فون ملا رھی تھی۔۔۔۔
بابا۔۔۔ business deal کرنا چاھتے ھیں نا۔۔ تو میں بھی تیار ھوں اس سب کے لئے۔۔۔ پر میری شرط ھے۔۔۔
کونسی شرط۔۔۔ اس کی والدہ پریشان ھوئ
شرط یہ ھے کہ بابا کو پھوپو سے ملنا پڑے گا پوری عزت اور تکریم کے ساتھ۔۔۔ تو میں شاویز سے خلع لے لوں گی۔۔۔ آخری جملہ اس نے بہت مشکل سے بولا تھا
تمھارے بابا کبھی ایسا نھیں کریں گے۔۔۔ سامنے سے جواب آیا۔۔۔
انھیں کرنا پڑے گا۔۔۔ ان کی so called ego ان سے یہ سب ضرور کروائے گی ۔۔۔ اس نے فون رکھ کے آنسو پیئے۔۔۔۔
اللہ مجھے سمجھ آگئ ھے۔۔۔ ضروری نہیں کہ جس انسان کے میں نکاح میں ھوں اسی انسان کے مقدر میں ھمیشہ رھوں۔۔۔۔ وہ شاید انابیہ کا نصیب ھے۔۔ شاید یہ ھی میرے گناہوں کی سزا ھے کہ میں اسے پا کر بھی نھیں پا سکی۔۔۔ پھوپو کہتی تھی کہ نکاح میں بہت طاقت ھوتی ھے۔۔۔ پر نھیں ھے۔۔۔ میرے نکاح میں اتنی طاقت نھیں ھے کہ ھم ایک دوسرے پر اعتماد کر سکے۔۔۔ اتنی بد دلی سے جڑے ھوئے اس رشتے میں طاقت کیسے ھو سکتی ھے۔۔۔ پر اللہ آپ سب ٹھیک بھی تو کر سکتے ھیں نا۔۔۔ آپ سے مدد مانگ رھی ھوں۔۔ شاویز نا سہی مجھے بابا اور پھوپو کو تو ملانا ھی ملانا ھے ۔۔۔۔۔۔
پھر اس نے فون اٹھایا اور انابیہ کا نمبر ڈائل کیا۔۔۔
************************************************************************
بابا۔۔۔ یہ گھر کے باھر کوئ پھول رکھ کے گیا ھے۔۔ آپ کے لیے ھونگے۔۔۔ انابیہ نے پھول اپنے باپ کے حوالے کئے اور خود موبائل میں لگ گئ۔۔۔یوسف صاحب نے پھول اٹھائے اور غور سے دیکھ کر کھانسی کھائ ۔۔۔
اس نے موبائل میں دیکھتے ھوئے سوال کیا۔۔ خیریت ھے۔۔۔ کسی آنٹی نے تو نھیں بھیج دئے پھول۔۔۔؟
YOU ARE READING
سفر عشق
Randomیہ کھانی ھے عشق کی۔۔۔ یہ داستان ھے اس راستے کی جس پر چل کر سچی محبت کا اندازہ ھوتا ھے۔ پیار اور دھوکہ، نفرت اور بدلہ، عزت اور عزت پر کیے گے وار کے گرد گھومتی یہ داستان ۔۔۔ کیا ھوتا ھے اس کا انجام۔۔۔ یہ کھانی ھے آہیئنہ نور ، شاھویز،ضامن اور انابیہ کی...