Episode No 8

2.2K 137 143
                                    

آج ملی کی مہندی کی تقریب تھی۔۔۔ پورا گھر گیندے کے پیلے پھولوں سے سجا ھوا تھا۔۔۔ شاویز نے مھندی گرین کلر کا کرتا زیب تن کیا تھا ۔۔۔ ملی پیلے فراک میں تھی۔۔۔ آئنہ اورنج چوڑی دار پجامہ اور شرٹ پہنی ھوئ تھی۔۔۔

اف۔۔ آج تو تعریف بھی نھیں کی شاویز نے۔۔ اس نے دل دل میں سوچا۔۔ پورا ڈیرھ گھنٹہ لگا کر تیار ھوئ ھوں۔۔۔۔ لیکن میں اس سے تعریف کیوں ایکسپیکٹ کر رھی ھون۔۔ اس نے پھر خود ھی خود کو سمجھایا ۔۔۔

آئنہ۔۔ ایک منٹ یھاں آو۔۔۔ شاویز نے اسے پکارا۔۔۔
وہ آئ۔۔۔

ائنہ سارے arrangements ٹھیک سے دیکھنے ھیں تم یھاں ladies میں سب handle کرو گی۔۔ اپنا نمبر دو۔۔ کچھ ھوگا تو میں تمھیں کال کر کے بلاون گا باھر۔۔۔

آینہ نے اسے اپنا نمبر دیا۔۔ اس نے بیل دے کر ائنہ کو بھی اپنا نمبر دیا۔۔۔

شاویز آپ ڈانس کریں گے۔۔؟؟ آئنہ نے پتا نھیں کیا سوچ کر اس سے سوال کیا۔۔۔

جتنا چھچھورا اور تھڑکی تم مجھے سمجھتی ھو۔۔ اتنا میں ھوں نھیں ویسے۔۔ اور ایک منٹ تمھیں بھی کوئ cheap حرکت کرنے کی ضرورت نھیں ھے۔۔۔

ارے پر خوشی کا سما ھے۔۔۔

جانتا ھوں نندوں کی شادی پر ،بھابیوں کو بھت خوشی ھوتی ھے۔۔۔پر کنٹرولڈ رھنا۔۔۔

چلیں، آپ نے اپنی بیوی نہ سھی، ملی کی بھابی تو مانا مجھے۔۔۔۔

Very smart...
بھاگو یھاں سے اب۔۔۔۔۔
وہ مسکراتے ھوئے چلی گئ۔۔۔۔اور وہ بھی اردگرد کا جائزہ لینے لگا۔۔۔۔

مھندی کی تقریب کا آغاز ھوگیا۔۔۔۔ ملی بار بار مھمانوں کو دیکھ رھی تھی۔۔۔

ملی۔۔ کیا ھوا۔۔۔؟ آئنہ نے دھیرے سے اس کے کان میں بولا۔۔۔۔

اپنی bestie کو ڈھونڈ رھی ھوں۔۔۔

کون ھے تمھاری bestie ..?

انابیہ ۔۔۔۔

آئنہ کے چھرے سے مسکراھٹ غائب ھوئ۔۔۔
چلو۔۔ آج ھم بھی تو دیکھیں کون ھے یہ مس انابیہ۔۔۔۔ اس کے سینے میں جلن محسوس ھوئ۔۔۔۔ لیکن اگر وہ آگئ تو آج جو میں نے شاویز کے لہجے میں positivity دیکھی ھے وہ واپس چلی جائے گی۔۔ اللہ کرے وہ نہ آئے ۔۔ اس نے دل میں دعا مانگی۔۔۔۔

تم call کرلو نا ملی اسے۔۔۔؟ بلکہ اس کا نمبر مجھے دو میں کال کرتی ھوں اسے۔۔۔ اس نے نمبر مانگا۔۔۔

ملی نے اپنا فون اسے تھما دیا۔۔۔ مسلسل بیل جانے کے بعد بھی فون نھیں اٹھا۔۔۔ آئنہ نے اس کا نمبر اپنے فون میں سیو کرلیا۔۔۔ کیا نام رکھوں اس کا۔۔ چڑیل ۔۔ اس نے چڑیل کے نام سے نمبر سیو کرلیا۔۔۔

مھندی کی تقریب ختم ھونے کے بعد وہ واپس گیسٹ روم میں آئ۔۔۔ اپنا سراپا شیشے میں دیکھ کر گویا ھوئ۔۔۔۔۔ finally... he called me milli's bhabi.... اس کے لبوں پر مسکراھٹ آئ۔۔۔۔ اس نے اپنے روم میں موجود ایک کاپی پر آج کی تاریخ لکھی ۔۔۔ 19 Sept 2020...
آج۔۔ پہلی بار۔۔۔ اس نے مجھ سے تمیز سے بات کی۔۔۔ پہلی بار۔۔۔ ملی کی بھابی مانا۔۔۔۔ ناجانے مجھے کیوں بھت اچھا لگا۔۔۔۔ اس کا یہ ایک جملہ ،تعریفوں کے شاید 1000 جملوں پر بھاری ھے۔۔۔۔

سفر عشقWhere stories live. Discover now