Yeni Proje... 🌼

136 11 6
                                    

Hadise sinirle telefonu açıp kulağına götürür.

Hadise: Ne yapıyorsun sen psikopat!!

Sinan: Ne yapıyorum biliyor musun? Kariyeri mi kurtarıyorum.

Hadise: Bize Ne senin kariyerinden gerizekalı?!

Sinan: Aa güzelim sana hiç yakışıyor mu böyle kelimeler?

Murat: Ağzını topla lan!

Sinan: Özellikle seninle hiç uğraşmak istemiyorum Muratcım. Beni iyi dinleyin, hepinizin orada olduğunu ve duyduğunu biliyorum

Herkes birbirine bakar merakla

Sinan: Tabiki de sizi takip etmedim, ya da gizlice izlemiyorum. Bunu tahmin edemeyecek kadar aptal değilim

Hadise: Kısa kes!

Sinan: Okey. Seni o adamdan kurtaramayıp geri kazanamamış olabilirim ama kariyerimi de kaybedemem. Doğrusu şu ki; Muratla ilk senenizde kavga edip ayrıldıktan yıllarca arkadaş kaldıktan sonra tekrar bi araya geldiniz, ona defalarca sans verdin, bana da bi şans verebilirsin diye düşünmüştüm ama vermeyince sana değil de Murata kızdım. O yüzden şimdi kariyerimi geri kazanmak için sizi de dahil etmeye karar verdim.

Özcan: Ben anlamadım ne yapmaya çalışıyorsun sen tam olarak?

Sinan: Gururu yerle bir olsun, zorlansin, kıskansın, sinirden kopursun istiyorum, aynı benim gibi!

Özge: Hadiseyle çalışarak mı olacak bütün bunlar?

Sinan: Hadiseyle çalışmam yeterli bence. Bilmiyor musunuz Murati, değil çalışmama, onun adını andığım da bile köpürüyor. Düşünsenize klip çektiğimi:)

Murat: Rüyanda görürsün !

Sinan: Ahahah bak :)

Hadise: Böyle bir şey olmayacak kendine başka oyuncaklar bul!

Sinan: Buna siz değil, ben karar veririm. Bu iş o-la-cak! Çünkü işin sonunda ben batarsam sizde batarsınız!

Hadise alayla güler.

Hadise: Bak sen? O kadar kolay mi oluyormuş öyle şeyler? Çok komiksin, kapat hadi senle uğraşamayacağım.

Sinan: Yapacaklarımı az biraz tahmin etmeni beklerdim... Peki, olacaklardan ben sorumlu değilim

Hadise: Ne yapacaksın, yine Emiri mi kaçıracaksın? Ya da yine çocuklarla mı tehdit edeceksin?

Sinan: Ben yeniliklere açık bi insanım bilirsin :) Şimdilik görüşmek üzere.

Sinan telefonu kapatır. Hadise de sinirle telefonu koltuğa fırlatır.

Hadise: Pislik herif!

Murat: İlla hayatımızın içine edecek!

Özge: Tamam sakin olun, sakin bi kafayla düşünmemiz gerekiyo

Özcan: Özge haklı. Sakin kafayla düşünmemiz gerek. Ondan gelecek her darbeye karşı tedbirli olmamız gerekli

Aslı: Ne yapacağı belli olmaz o pisliğin.

Demir: Peki şey...

Hadise: Ne?

Demir: Boşver ya da ya

Hadise: Söyle Söyle

Demir: Yok ya boşver cidden. Kabul etmeyeceğiniz bişey zaten.

Özcan: Ben bile merak ettim ya söylesene.

Demir: Kabul etmezsiniz ama yine de söyleyeyim ozaman...

Aşkın BulunuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin