"Hey jungkook! Bulutlara baksana."
Güneş çoktan doğmuş hava açmıştı, sabahın 10 'unda gözlerimi ışık giren oval pencereye dikmiş bir yandanda jungkooku dürtüyordum, eşsiz bir manzara vardı...
"Tanrım... Görüyorum jimin."
Bana Kızdığını düşünerekten somurtmuştum. Ellerimi göğsümde birleştirip gözlerimi pencereden dışarı dikmiştim.
"Tanrım, kızdın mı sen şimdi bana."
"Hayır, ne alakası var."
"Jiminn..."
Hızlaca yanağımı öpüp geri koltuğuna çekilmişti hemencecik.
Ne olduğunun farkına varmazken ellerimi yumruk yapıp göğsüne vurmuştum bir kere."Hey acıdı"
"Hadi ordan"
Uçaktla yolcuğumuz tam 12 saat sürerken uçaktan indikten sonra
Gelen lüks arabaya binmiştik.
Arabanın şoförü bizi götürürken jungkookla arkaya oturmuştuk.Kısa bir yolculuğun ardından kapımızı açan şöför ile inmiştik arabadan.
Jungkook valizleri alırken hemen yanına tüymüştüm bir diğer valizi almak için."Hey, bana bırak"
"Hadi ama jungkook."
Hızlı adımları ile beni geçiyordu, arkasından koşuştururken devasa görünen şirketi farketmemiştim bile,
Durup kafamı yukarı kaldırdığım sırada jungkook seslenmiş ve tekrardan koşuşturmaya başlamıştım arkasından.Tanrım...
Acayip, fazlasıyla büyüleyiciydi, gözlerimi bir an bile alamazken jungkook elini elime dolamış yol gösteriyordu bana."Sevdin mi burayı?"
"Jungkook, gözlerimi alamıyorum her yer parlıyor."
Kıkırtısı kulaklarımı sararken parmaklarını parmaklarımın içine geçirmişti. Suratım aniden ona dönerken sadece elindeki bavulları bir diğer adama teslim etmişti.
"Ne yapıyorsun?"
Ellerimi hızla elinden çekerken, bu seferde kolumu kavramıştı anında.
Jungkookun yolunu izlerken cam kapılı odanın önünde durmuştuk.
"İşte burası benim."
"Jungkook... Çok güzel."
"Hıhm"
Etrafı incelemeye başlamıştım. Cidden çok estetik görünüyordu heryer, her köşe
Gözlerim masadaki boyunlugun üzerinde duran gösterişli kolyeye takılmıştı şimdi ise.
"Çok hoş değil mi jimin... gerdanında nasıl durur kim bilir?""Ö-öyle.."
Bir kaç dakikanın ardından otele gideceğimizi söylemişti jungkook. Valizleri önceden göndermiş şimdi ise bizi otele bırakacak arabanın gelmesini bekliyorduk.
Boktan bir bölüm ile sa
İlerki bölümlerde smut yazabilirim hazırlıklı olun ve oy vermeyi unutmayın.Saygılar-