1 | O simplă dorință

633 85 57
                                    

Aprilie 1953Simi Valley, California, SUA

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aprilie 1953
Simi Valley, California, SUA

      Orașul Simi Valley era împodobit cu mii de culori în primăvara acestui an. Acesta răspândea sute de sentimente într-un singur surâs. Un oraș care surprinde toate frumusețile trecătoare într-una veșnică. Pe strada Fluturilor zeci de oameni își croiesc drum printre tarabele expuse în fața magazinelor. Vânzătorii bucuroși și dornici să surprindă trecătorii cu incredibilele lor preparate.

    La colțul străzii, situat într-un unghi mai mult decât perfect, vopsit în culoarea mării și înconjurat de flori încântătoare plantate în ghiveci, se zărește atelierul de croitorie ,,Flowers of the sea" al doamnei Hailee Edwards, una dintre cele mai cunoscute croitorese ale timpului, dar și cea mai renumită pentru colecțiile surprinzătoare de rochii pentru fiecare anotimp. Odată la patru luni, doamna Edwards își surprinde cumpărătorii cu colecții încântătoare care adună doar într-o singură bucată de material, esența mării. Doamna Edwards cât și echipa sa de croitorese surprind mereu locuitorii cu dibăcie și seriozitate, alături de o delicatețe și un rafinament ieșite din comun. Colecțiile în culoarea aprinsă a mării încântă ochii oricărui trecător simplu care își aruncă privirea spre vitrinele atelierului de croitorie.

   În încăperea acoperită de material scump se află zeci de piese de vestimentație așezate pe manechine din porțelan, un paradis albastru încântător, însă adevărata poveste a acestor minunate rochii se află în spatele cortinei. Douzăzeci de croitorese tinere și pregătite în acest domeniu, sunt împrăștiate asemenea unei roi de albine, fiecare își avea menirea sa, unele cos un ultim detaliu la voal, altele ajustează mărimea rochiilor, și o altă parte din ele iau măsurile necesare pentru croirea unor rochii de vis. Totul este lucrat până la cel mai mic detaliu, și presărat cu dăruire și dragoste. Nici această luna doamna Edwards nu avea să se lase mai prejos, această nouă colecție urma să fie foarte cunoscută. Mai erau doar două zile până ce atelierul își deschide noua colecție cu un festival demn de numele pe care-l poartă, iar munca era la cel mai înalt nivel.

      Undeva printre zecile de croitorese, se afla o tânăra de douăzeci și cinci de ani, cu părul de un maro închis și o piele albă ca spuma laptelui. Mâinile lucrau cu atenție conturul unei dantele scumpe. De la vârsta de douăzeci de ani, Abigail intrase în această lume a modei anilor 1953.

       Viața lui Abby nu a fost deloc una ușoară. Rămasă orfană de mama la vârsta de nouăsprezece ani, iar plecarea definitivă a tatălui a săpat un gol în inima ei, și odată cu pierderea mamei, acel gol a fost umplut de tot ce odată a iubit, devenind un morman imens de gunoaie nefolositoare.

   După ce termină ultimul detaliu al rochiei, Abby se grăbește să ajungă acasă. Odată ieșită pe ușa atelierului, aerul călduros al zilelor de primăvară o izbește puternic în față și uitându-se în poșetă, observă că nu avea bani decât pentru o pâine, resemnându-se se urcă pe bicileta veche și demodată și pornește spre brutăria domnului Scott. Cu salariul de la atelierul de croitorie nu reușea să supraviețuiască, însă spera în adâncul sufletului că această problemă va dispărea.

Rochiile domnișoarei Abby (#1 Iubiri în Belmont) ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum