Svatba ( úvod )

173 23 3
                                    

Seděla jsem v zahradě a čekala. Dlouhé bílé šaty jsem měla rozprostřené okolo sebe. Plavé dlouhé vlasy jsem měla smotané do drdolu. Už dnes mám svatbu. Na mém dortu dohořívala 24 svíčka když mě Lucius požádal o ruku. Z myšlenek mě vytrhl hlas Belly. ,,Cissy?" zeptala se. Otočila jsem se na ní. Měla dlouhé černé šaty. Vlasy však měla rozcuchané a neupravené. ,,To jsi celá ty" zasmála jsem se. ,,Nemůžeš alespoň v můj den být upravená, podívej se jak vypadáš" řekla jsem. ,,A ty se podívej koho si bereš" zasmála se Bella a sedla si vedle mně. ,,Ale pořád lepší než Andromeda" řekla po chvíli. ,,Nemluv o Andy v můj den" řekla jsem a vzlykla. ,,Pořád tě to mrzí?" zeptala se Bella. ,,Ne, jsem jen trochu nervózní" přiznala jsem. Bella mě objala.
,,Jen klid" řekla.

,,Pojď už je čas" řekla Bella zvedla mě ze země. Odvedla mě k oltáři. U oltáře stál Lucius. Všechna nervozita ze mně opadla když jsem ho viděla. Chytili jsme se za ruce. ,,Vážený pane Malfoyi berete si zde slečnu Blackovou" zeptal se farář. ,,Ano" odpověděl Lucius. ,,A vy slečno?" ,,Ano"

Dali jsme si lehký a sladký polibek. Přijmula jsem Luciusovo příjmení. Nyní jsem Narcissa Malfoyová. Pohladil mě po vlasech. Tiskla jsem se k němu.
,,Miluji tě" řekla jsem a objala ho.
,,Já tebe" řekl a tiskl si mou hlavu na hruď. Do vlasů nám házeli okvětní lístky růží. Lístky mi spadaly do vlasů. Cítila jsem jejich vůní.

Když jsme vyšli z kostela lidé venku začali tleskat a házet po nás květiny. Cítila jsem vůní čerstvého vzduchu a byla šťastná. Právě začal nový život.

Střípky minulosti-  Příběh NarcissyKde žijí příběhy. Začni objevovat