Mít v sobě malé štěstí

119 18 1
                                    

Shlížela jsem se v zrcadle a hladila si vypouklé bříško. Uplynulo pár měsíců. Hladila jsem skrz své břicho své malé štěstí. Najednou jsem ucítila zevnitř úder. ,,Au!" vykřikla jsem.  Lucius je v práci. Naše miminko bude chlapec.
,,Chtěla bych pro něj jméno Draco" řekla jsem si.
,,Jo, zní to krásně a zajímavě"  pomyslela jsem si.  Luciusovi je jedno jak se naše dítě bude jmenovat. ,,Náš syn" pohladila jsem si břicho.

,,Jsem už unavená půjdu si lehnout" řekla jsem si a odešla do ložnice. Vytáhla jsem ze šuplíku starou fotku. Byla jsem tam já čtrnáctiletá a Andy.. Na té fotce jsem měla těhotenské bříško. Z oka mi ukápla slza přímo na fotku. Hlavou mi probleskla další vzpomínka.

Vzpomínka
Narcissa se dívala do zrcadla.
,,Cissy? Co tam tak dlouho děláš?" do koupelny vešla krátkovlasá dívka. ,,Andy koukej" řekla Narcissa a ukázala na své břicho.
,,A co má být. V kolikátém jsi vlastně měsíci?" zeptala se dívka.
,,Nevím, asi ve čtvrtém" zamyslela se Narcissa. ,,A co to bude?" zeptala se druhá dívka. ,,Já nevím" řekla Narcissa. ,,Ale já jo" řekla druhá dívka. ,,Co?" podivila se Narcissa. ,,Papej zvratky" vykřila dívka a nacpala Narcisse do pusy podivnou fazolku. Narcissa ji okamžitě vyplivla.
,,Fůj Andy dneska už jsem zvracela" zasmála se a rozeběhla se za svou sestrou.

Realita
Smutně jsem se usmála. Do ložnice vešel. Rychle jsem fotku schovala. Lucius nechce abych na Andy myslela. ,,Co děláš Cissy?" zeptal se a sedl si vedle mně. ,,Nic, jen jsem si trochu vzpomněla" zašeptala jsem a otřela si slzu. ,,Pláčeš kvůli Andy?" zeptal se. ,,Asi jo" vzlykla jsem. ,,Nemysli si že mě to taky nemrzí" řekla a objala mě. ,,Luciusi" rozplakala jsem se.
,,Ne, teď nesmíš plakat" řekl a chytla mě za ruku. ,,Mysli na miminko" kladl mi na srdce Lucius.
,,Jo" uklidnila jsem se.

• • o pár hodin později • •

Vyšla jsem ven do zahrady. Lehla jsem si do mokré trávy. Dívala jsem se na bílá oblaka. Hlavou se mi honilo spoustu myšlenek. Najednou jsem spatřila jak letí sova. Nesla dopis. Rychle jsem ho vzala. Byl od Andromedy Tonksové. ,,Andy?" pomyslela jsem si. Chtěla jsem dopis otevřít. Ale pak jsem si vzpomněla. Nesmíme s ní mít nic společného.

Vzpomínka
,,VYPADNI TY KRVEZRÁDKYNĚ!" křičela kudrnatá dívka. ,,Jen ať si jde" řekla černovlasá dívka.
,,Ne Andy!" plakala Narcissa.
,,Chápu mezi vámi není pro mne místo" řekla dívka jménem Andromeda. ,,Ne" plakala stále Narcissa. Andromeda se rozeběhla na druhou stranu chodby. ,,Ne, dělejte něco" obrátila se Narcissa na dvě dívky které stály za ní.

Časový skok ve vzpomínce
Narcissa seděla na posteli.
,,Cissy už neplač" černovlasá dívka ji objala. ,,Ale já dnes přišla o všechno. O dvě osoby najednou" plakala Narcissa. ,,Nepřišla si najednou o všechno, máš nás že jo Bello?" řekla Emily a podívala se na kudrnatou dívku jménem Bellatrix "Bella". ,,Jo" Bella se tiskla k Emily a Narcisse.

,,Nešlo by to nějak vrátit" zeptala se Narcissa. ,,Je mi líto ale je to pryč" řekla Emily.

Realita
Po tváři mi stékaly slzy. Položila jsem se do trávy a plakala. Před modrou oblohu se stáhl černý mrak. Pomalu začínalo pršet. Rychle jsem se zvedla a běžela dovnitř. Byla jsem promrzlá a promočená. Dělalo se mi mdlo.
Lucius ke mně rychle přiběhl a zabalil mně do deky. Rychle mě odvedl do ložnice. ,,Cissy lehni si" řekl a uložil mě do postele. Přikryla mě peřinou. ,,Dobrou noc" zašeptal vyplížil se z naší ložnice.

Když jsem se vzbudila seděla u mé postele Bella. ,,Bello!" vykřikla jsem a objala ji. Tak dlouho jsme se neviděli. ,,Přijela jsem v noci" vysvětlila mi.

Střípky minulosti-  Příběh NarcissyKde žijí příběhy. Začni objevovat