Nastalo ráno. S radostí jsem se probouzela vedle Luciuse. Ještě spal. Uvolněně jsem se protáhla, ale okamžitě jsem vystřelila z postele když mě přepadla nevolnost. Doběhla jsem do koupelny a naklonila se nad záchodovou mísu. Zvracela jsem.
,,Ehh nechutné" řekla jsem si o otřela si rty. Pak mi něco došlo. Má menstruace se zpozdila. Je možné že... Hlavou mi probleskla vzpomínka.Vzpomínka
Narcissa se rozeběhla do koupelny. Zvedl se jí žaludek a začala prudce zvracet. Roztřeseně si otřela rty. Nevěděla co s ní je. Nevolnost zmizela stejně rychle jak rychle přišla. Docházelo jí co se s jejím tělem může dít, ale odmítla si to připustit.Realita
Chvíli jsem seděla na podlaze koupelny, a pak jsem vběhla do pokoje a začala prohrabávat šuplíky. Konečně jsem našla to co jsem hledala. ,,Aaa tady to je těhotenský test" řekla jsem si potichu. Doběhla jsem zpátky do koupelny.Podívala jsem se na výsledky testu "pozitivní". Polila mě vlna štěstí. ,,Cissy?" slyšela jsem Luciusův hlas. Vydedukovala jsem že se už probudil. ,,Jsem v pořádku!" křikla jsem. Nebyla jsem si jistá jestli jsem schopná a připravená Luciusovi o těhotenství říct. Rychle jsem test
hodila do záchoda a spláchla jej.
,,Narcisso, jsi v pořádku?" zeptal se když mě sbíral ze země. ,,Jo, jen je mi špatně od žaludku" řekla jsem a na sucho polkla.
,,Aha" řekl strnule Lucius.
,,Nevíš čím to může být?" zeptal se a vzal mě do náruče. O těhotenství se mi nechtělo vyprávět. ,,Ne, asi jsem jen něco špatného snědla" řekla jsem. Když mě držel v náručí, připadala jsem si strašně slabá a zranitelná. ,,Luciusi" zašeptala jsem a schoulila se k němu.
Odnesl mě do postele. ,,Mám pro tebe něco udělat?" zeptal se.
,,Zůstaň tady" prosila jsem.,,Cissy? Jak ti je?" zeptal se a klekl si k mé posteli. ,,Je mi trochu špatně" řekla jsem. ,,A jsem děsně unavená" dodala jsem. ,,Jo, máš kruhy pod očima, vypadáš uboze" řekl Lucius s ironickým úsměvem. Uložila jsem se ke spánku.
Probudila jsem se až někdy k večeři. Lucius pořád klečel u mé postele. ,,Tady máš večeři" řeklal a podal mi talíř těstovin. ,,Díky" řekla jsem a usmála se. Měla jsem hrozný hlad, ale jen co jsem spolkla první těstovinu, obsah mého žaludku musel ven. Lucius poznal že budu zvracet a rychle mi podal kýbl. Poté mě konejšivě objal. Hladil mě po zádech a já usínala. Usnula jsem. Rozhodla jsem se že ráno Luciusovi o těhotenství řeknu.
Ráno jsem se brzy vzbudila. Lucius už by vzhůru a podával mi snídani. ,,Miláčku?" tázala jsem se.
,,Ano?" zeptal se ,,Já jsem těhotná" řekla jsem. Lucius se jen nevěřícně díval.
,,Budeme mít dítě, ty a já" řekla jsem s úsměvem. Lucius mě objal. ,,To je báječné" řekl. I já jsem ho objala. Bella se k nám přidala. ,,Díky moc" řekla jsem a po tváři mi stékaly slzy štěstí.
ČTEŠ
Střípky minulosti- Příběh Narcissy
FanfictionPokračování minulých střípků... Život Narcissy. Příběh pojednává o vyprávění Narcissy Malfoyé a prolíná s vyprávěním Emily ze sirotčince. Narcissa má svatbu a je šťastná, ale její vzpomínky jí ukážou že tma a smutek dokážou mnohdy porazit i to nejkr...