,,Narcisso" někdo se mnou zatřásl. ,,Co co je?" ,,Jsi v pořádku!" Promnula jsem si oči a zamrkala. ,,Luciusi!" vykřikla jsem a prudce se posadila. Trochu se mi zamotala hlava.
,,Narcisso! Cos tam probůh dělala?!" křičel Lucius. Po tváři mi stekla slza, došlo mi že jsem zklamala. Všechny a úplně.
,,Já, byla jsem děsně pitomá. Myslela jsem že ji najdu.." zašeptala jsem. ,,Najdeš koho?" odsekl Lucius. ,,Emily" můj hlas byl čím dál tím tišší. ,,Emily?" divil se Lucius. ,,Ty si jí nepamatuješ?" zeptala jsem se.
,,To je ona.. naše dcera" vzlykla jsem. ,,Ta Emily?" podivil se Lucius. ,,Ano, ta dívka, kterou jsem před lety odnesla do Sirotčince" podívala jsem se na Luciuse uslzenýma očima.,,Narcisso, je mi líto je pryč"
,,A Andromeda taky" špitla jsem, tak potichu že mě ani nemohl slyšet. ,,Co?" zeptal se. ,,Nic" zabručela jsem. ,,Draco spí?" zeptala jsem se. ,,Jo" zabručel Lucius. Povzdechla jsem si zahlédla se do prázdna. ,,Necháš mně chvíli o samotě?" zeptala jsem. ,,Jistě" zašeptal Lucius a odešel. Pohlédla jsem z okna. Má holčička je tam někde venku...
A Andromeda...Vzpomínka
,,Slyšela si matku. Říkala že ji nesmíme navštěvovat!" křičela kudrnatá žena. ,,Ale, Bello poslouchej mně. Třeba když.." zašeptala Narcissa. ,,Třeba co..?" zeptala se Bellatrix naštvaným výkřikem. ,,Poslouchej mně. Když za ní půjdeme obě.. tak. Já.." koktala Narcissa. ,,Já za ní určitě nepůjdu!" křikla Bella. ,,Tak já jdu sama!" řekla Narcissa. ,,Ne ty nikam nepůjdeš!" okřikla sestru Bellu a zatáhla ji za ruku. ,,Ale Bello poslouchej.." řekla nadějně Cissy. ,,Ne!" odvrátila se Bellatrix.
,,Ale Bello" zašeptala Narcissa. Klekla si k zemi. Dlaněmi si zakryla tvář a rozplakala se.Realita
Dívala jsem se do země. Na podlahu kapaly mé slzy.
,,Mami" uslyšela jsem tichý hlásek. ,,Draco" zašeptala jsem a obrátila se ke kolébce. Přistoupila jsem blíž. Natáhla jsem ruku do kolébky. Draco mi prst stiskl maličkýma ručičkama. Otřela jsem si slzu a usmála se. Pohladila jsem Draca po blonďaté hlavě.
ČTEŠ
Střípky minulosti- Příběh Narcissy
FanfictionPokračování minulých střípků... Život Narcissy. Příběh pojednává o vyprávění Narcissy Malfoyé a prolíná s vyprávěním Emily ze sirotčince. Narcissa má svatbu a je šťastná, ale její vzpomínky jí ukážou že tma a smutek dokážou mnohdy porazit i to nejkr...