Draco

111 21 0
                                    

Byl krásný letní den. Seděla jsem na zahradě a pozorovala růže. Zastesklo se mi po Andy. Moje drahá sestřička se od nás odtrhla, často si připadám hrozně opuštěná.

Do zahrady vešel Lucius.
,,Nebuď smutná Narcisso" řekla a pohladil mě po vlasech. ,,Ještě že tě mám Luciusi" řekla jsem a políbila ho. ,,Moc tě miluju" řekla jsem. Po tváři mi stekla slza. Zamrkala jsem. Lucius se šel projít do zahrady. Najednou mi vystřelila prudká křeč do břicha a do zad. Zvedla jsem se, praskla mi plodová voda. ,,A sakra!" vykřikla jsem a chytla se za břicho. ,,Luciusi!" zavolala jsem.
,,Co se děje zlato?" zeptal se.
,,Je to tu RODÍM!" vykřikla jsem.
,,Vydrž Narcisso, hned jsem u tebe. Posadila jsem se a snažila se zhluboka dýchat. Další vzpomínka.

Vzpomínka
,,Vedete si skvěle slečno Blacková" říkala Madam Pomfreyová. Narcissa byla bledá ležela v posteli a zhluboka dýchala. Tři dívky otírala Narcisse pot z čela. ,,Klid jsem tu" řekla Andromeda...

Realita
Byla jsem smutná, ale na to není čas. Rodím. Lucius ke mně přiběhl. ,,Pojď Cissy vezmu tě dovnitř" chytl mě za ruku a zvedl mě. Zhluboka jsem dýchala. ,,Lehni si" položil mě na postel. Zaskuhrala jsem bolestí.
,,Cissy zhluboka dýchej" přikázal mi. ,,Počkej tady, dojdu pro Bellu" řekla. ,,Dob-ře" zakoktala jsem bolestí. Hlavou mi probleskla další vzpomínka..

Vzpomínka
,,Slečno Blacková uvidíte jak se budete cítit zítra" řekla žena která seděla na posteli protější té na které seděla Narcissa. ,,Prozatím nashledanou" žena se zvedla z postele a pohladila Narcissu po zádech..

Realita
Nemohla jsem popadnout dech. Do ložnice se vřítila Bellatrix.
,,Cissy!" vypískla. Chytla mě za ruku. Křečovitě jsem ji chytla. Bella mě hladila po vlasech.
,,Nestůj tady dělej něco!" okřikla Bella Luciuse. ,,Mám dojít pro Severuse" zeptal se Lucius.
,,Pro něj?!" zeptala se Bella ironicky. ,,Hmm jasně že jo" zasmála se. ,,Tak já jdu" řekl Lucius. ,,Ne, na to zapomeň!" okřikla ho. ,,C- Co?" podivil se Lucius. ,,Prostě si sedni dolů a chytej Draca" zakroutila hlavou Bella a pohladila mě. Lucius si klekl na zem. ,,Tak co?" zeptala se Bella. ,,Ehhh" začal Lucius. ,,Tak co je, běž ji chytnout za ruku" odstrčila ho Bella a klekla si místo něj. Lucius mě chytil. Křečovitě jsem jeho ruku sevřela.
,,Tak co?" zeptala jsem se potichu. ,,Ještě kousek Cissy" řekla Bellatrix. Lucius se na Bellu ohlédl. ,,No, na mně moc nečum, postarej se radši o Cissy!" křikla Bella. ,,Luciusi" vydechla jsem.
Jeho ruku jsem svírala tak křečovitě až se mu potila. Všechno se začalo točit a rozmazávat. ,,Cissy!" Belly hlas jsem pořádně neslyšela. Byla jsem neschopná se nadechnout.
,,Cissy ještě kousek!" vykřikla Bella. ,,Mám ho!" Nemohla jsem se nadechnout. ,,Ona omdlévá"
,,Cissy!" slyšela jsem křik.
Pak jsem omdlela...

Vzpomínka
,,Podívej jak je roztomilá" rozplývala se Emily. ,,Andy jak je Cissy?" zeptala se Bellatrix. ,,Ješťe
se neprobrala děvčata" řekla Pomfreyová. ,,Postarejte se o vaší kamarádku" dodala a s malým uzlíkem někam odešla. Tři dívky se otočily na Narcissu, která ležela v posteli. ,,Cissy" kudrnatá dívka s ní jemně zatřásla. ,,Cissy!"
,,Narcisso!" ozývaly se výkřiky.

Realita
,,Cissy!" výkřiky byly stále hlasitější. Belly hlas jakoby přicházel z dalekého tunelu.
Pošimraly mě nečí dlouhé vlasy.
Pomalu jsem otevírala oči.
Probudila jsem se. Lucius držel v ruce malého blonďatého chlapečka. ,,Narcisso, náš syn" podal mi jej. ,,Vítej na světě Draco" řekla jsem a tiskla ho k sobě. Budu žít jen pro něj. Budu ho chránit za každou cenu...

Střípky minulosti-  Příběh NarcissyKde žijí příběhy. Začni objevovat