-chapter 19-

1.3K 132 65
                                    

כשטאהיונג חזר לביתו הוא הביט מסביב וראה כי השעה 17:58

אוי לא, גונגקוק צריך להגיע בקרוב והכל מבולגן!

טאהיונג החל לסדר את הבית שלו וכשסיים ראה שנשאר לו עוד קצת זמן להכין גם אוכל אז הוא החליט להכין לו ולגונגקוק אוכל מהר.

כשהדליק את הגז ושם את השמן הוא ערבב את המצרכים והחל לבשל מהר וכשסיים הוא הרים את המחבת ובטעות נפל לו שמן רותח על היד והוא הפיל את המחבת עם האוכל לרצפה.

״אי!!״ טאהיונג התחיל לבכות בשקט ואז שמע דפיקות דלת אז הוא מיהר לנגב את פניו לסגור את הגז ולפתוח את הדלת.

הוא ראה את גונגקוק עומד ואיך שפניו משתנות כשראה שטאהיונג בוכה, ״טאהיונג? למה אתה בוכה?? משהו קרה?״ גונגקוק שאל ואז הביט שטאהיונג מכסה את ידו בכאבים ואז הביט מסביב וראה את המחבת שהיתה ברצפה.

״נכוות?? בוא אני יעזור לך״ גונגקוק אמר ונעל את הדלת אחריו.

טאהיונג היה בשקט, הוא נתן לגונגקוק לטפל בו והוא לא הבין למה הוא מתנהג אליו פתאום כל כך.. עדין?

״איפה נמצא האלוורה שלך?״ שאל גונגקוק אבל טאהיונג לא ענה, הוא רק הביט בגונגקוק.

״טאה?״גונגקוק שאל את טאהיונג.

״הממ? אמ.. א-אין לי״ טאהיונג אמר והביט מיד הצידה לזווית אחרת.

״אסור שזה יחמיר! בוא איתי לבית שלי, יש שם את כל מה שצריך״ גונגקוק אמר ומשך את טאהיונג אל מחוץ לביתו.

הם נעלו את הבית ויצאו אל ביתו של גונגקוק וכשהגיעו גונגקוק מהר הוציא את ערכת העזרה הראשונה והחל לטפל בטאהיונג שרק שתק.

גונגקוק בהתחלה הוציא אלכוהול ושם על דיסקית צמר ואז בעדינות טפח על ידו של טאהיונג שהיתה אדומה.

״איי זה שורף!״ טאהיונג פלט כי כאב לו ושרף לו.

גונגקוק נשף על זה והרגיע את טאהיונג ״אל תדאג, זה תכף יעבור״

טאהיונג הסמיק, מה עובר על גונגקוק?

גונגקוק אחר כך ליפף בעדינות את התחבושת מסביב לידו של טאהיונג.

טאהיונג לא הגיב למשך כל הזמן שגונגקוק טיפל בו.

לאחר שגונגקוק סיים, הוא הביט בטאהיונג שכבר הסתכל עליו ואז הוא צבט בעדינות את לחייו של טאהיונג.

✓ ילד שקט (kookv )Where stories live. Discover now