״קוקי איפה אנחנו לעזאזל?״ שאל טאהיונג כשעיניו מכוסות עכשיו בסרט.
״אנחנו תכף מגיעים טאהיונג, תסמוך עליי״ אמר גונגקוק כשהוא וטאהיונג עלו ביחד במדרגות לקומה האחרונה הביניין נטוש אחד.
״וואי אמאלה חכה-״ אמר טאהיונג והתנשף כיוון שמעולם לא עלה כל כך הרבה מדרגות כדי להגיע לאנשהו, ״עוד כמה זמן נצטרך לעלות?״ שאל, עדיין מתנשף.
״בקרוב טאהיונג רק עוד חמש קומות״ אמר גונגקוק מושך את טאהיונג בעזרת ידו.
״אין כאן מעלית או משה-״ טאהיונג רצה לשאול אבל אז גונגקוק החליט להרים את טאהיונג על הגב שלו והוא החל לעלות במהירות. ״ג-גונגקוק-״ טאהיונג לפתע חייך וצחק.
״היגענו״ אמר גונגקוק כשהוא בעצמו כבר היה עייף, טאהיונג בא להוריד מעצמו את הסרט אבל גונגקוק מיד פער את עיניו וצעק ״לא! עדיין לאא״ גונגקוק וצחק ״חכה עוד קצת״ אמר ולקח את ידו של טאהיונג ומשך אותו אל מחוץ לביניין.
עכשיו הם היו בחוץ וגונגקוק ספר שניות ״מוכן טאהיונג? שלוש שתיים אחת״ אמר גונגקוק והוריד ממנו את הסרט שהיה קשור על עיניו, ״מזל טוב״ אמר גונגקוק וטאהיונג עדיין היה בשוק כשראה שם מאות נורות דלוקות והשקיעה שגרמה להכל להראות פי אלף יותר יפה, הוא הביט בשולחן הקטן ושני הכיסאות שהיו שם, הוא עדיין היה בשוק והביט לבסוף בגונגקוק ״ז-זה- אתה עשית את כל זה לבד?-״ שאל טאהיונג.
״אממ... כן אממ הכנתי את זה לפני שלושה ימים... עם קצת עזרה מהוסוק ויונגי אולי״ צחק, ״אוהב?״ שאל טאהיונג.
״ב-ברור!!״ אמר וחיבק את גונגקוק. ״תודה גונגקוק תודה, אף פעם בחיים שלי לא עשו לי יום הולדת כזאת אני נשבע! היום הכי טוב בעולם״ אמר טאהיונג כשעיניו עכשיו התמלאו בדמעות ״אתה הדבר הכי-״
״אני אוהב אותך טאהיונג״ אמר גונגקוק לפתע.
״א-אתה מה..?״ טאהיונג שאל, כדי ליהיות בטוח ששמע נכון את מה ששמע.
״א-אני אוהב אותך״ אמר גונגקוק פעם נוספת.
״באמת?״ טאהיונג הביט בגונגקוק ״א-אני גם״
״אתה גם מה?״ שאל גונגקוק.
״א-אניגםאוהבאותך״ אמר טאהיונג מהר כשפניו הסמיקו והוא במידיות הסתובב.
-
טאהיונג וגונגקוק סיימו לאכול וטאהיונג החזיק את הבטן שלו כי חשב שהיא עוד שנייה תתפוצץ, מי היה מאמין שפיצה תיהיה כל כך משביעה?
YOU ARE READING
✓ ילד שקט (kookv )
Fanfic(הושלם, ערוך) -״אתה השפלת אותו, ביריינת אותו ופגעת בו, ג׳ונגקוק״. -״אני לא רוצה לפגוע בו יותר.״ ________________________________ -הומור כושל -kookv -התעללויות פיזיות -בןxבן -הומופוביה -ועוד כל מני דברים שאתם כבר תראו בסיפור🤩 התחיל: 3.04.2020 הסתי...