-chapter 29-

1.2K 122 13
                                    

גונגקוק הניח את טאהיונג במיטה שם האורחים, הוא החליט להחליף לטאהיונג את הבגדים בפיגמה ולאחר מכן כיסה אותו בשמיכה.

הוא הביט פעם נוספת בחברו וחייך חיוך ולאחר מכן סגר אחריו את הדלת, כשלפתע ראה את אימו מולו, משלבת את ידיה.

״אוי! אלוהים ישמור אמא הבהלת אותי״ אמר וצחק גונגקוק בלחש.

״אתה מוכן להסביר לי למה החלפת לו את הבגדים? ג'ון גונגקוק?״

״———״

״———״

״את רצינית ש— שיש לך בעיה עם זה—?״ שאל גןנגקוק.

״כן, כן גונגקוק אני רצינית.״

״הוא- ליטרלי הוא היה לבוש ממש לא נוח אז הרשתי לעצמי להחליף לו את הבגדים בפיגמה?״

אימו הביטה בגונגקוק.

״באמת אמא״ גונגקוק גלגל את עיניו ״הוא פשוט חבר ממש טוב שלי״ אמר.

״בסדר, אבל אני לא מוכנה שאנשים פשוט יבואו וישנו אצלי בבית ככה סתם.״ אמרה אימו והלכה.

גונגקוק יכל להריח מקילומטרים את ההומופוביות שלה.

הוא רצה להקיא.

הוא הלך אל חדרו ולקח בגדים ומגבת והחל ללכת למקלחת, לאחר שסיים להתקלח במהירות התלבש וירד אל הסלון והתיישב ליד אביו.

״בן, מעולם לא ראיתי את הילד הזה כאן בעבר, בבקשה ספר לי עליו קצת״ אמר אביו וחייך.

״ה-הא.. קוראים לו טאהיונג- קים טאהיונג ו..הכרנו באממ שיעור מדעים¿״ גונגקוק אמר, מופתע עדיין משאלתו של אביו.

״מדוע הוא שיכור? האם כל חברך שיכורים?  אם הוא תמיד שותה?״ שאל אביו.

״א-אבא- לא הוא הבן אדם האחרון שישתה בזמנו בפנוי.. היה לו היום יום הולדת״ אמר גןנגקוק.

״אה, זה מסביר הרבה דברים״ אמא אביו וחייך ״בן כמה הוא היום?״

״18״ אמר.

״אה, אז אני מבין״ צחק אביו ״בכל מקרה ג'ון, איך הציונים שלך? אתה עדיין מצטיין?״ שאל אביו.

״כ-כן הכל בסדר״ אמר גונגקוק, לא בדיוק זוכר מה היה הציון האחרון שקיבל.

״אני גאה בך ילד״ אמר וצחק פעם נוספת.

אימו התיישבה גם היא לידם והדליקה את הטלוויזיה.

✓ ילד שקט (kookv )Where stories live. Discover now