[düzenlendi. en azından eskiden de bok gibi olduğunun farkındaymışım.]
"Baba, Nathalié? Elektrikler mi kesildi?"
"Evet, birazdan yedek jeneratörler devriye girer."
"Tamam."
Fırsat bu fırsat, diye düşündü Adrien. "Biliyor musun Nathalie? Kendimi yorgun hissediyorum. Erken uyusam olur mu?"
"Sıkıntı yok Adrien. Bugün programın zaten boştu."
"İyi geceler o zaman."
Birkaç yastığı yorganın altına dizdi ve peruğu yastığın üstüne dağınık duracak şekilde yerleştirdi. "Umarım anlamazlar Plagg."
"Anlamazlar Adrien meraklanma."
"Plagg, pençeler."
Genç adam yeşil ışıklar eşliğinde dönüştü ve camdan çıktı. Çatıya çıktı ve çubuğunu açtı.
'2 dakikaya yanınızdayım, hallettim'
'Bekliyoruz'
Hızla otele doğru ilerledi. Çatılardan gitmek yolu baya kısaltıyordu. Otelin yanına geldiğinde bütün takım oradaydı. Karşılarında ise Hawk Moth ve Mayura.
Çatıdan atladı ve bağırdı.
"Hey Hawki! Suratına ye bunu."
Hawk Moth kafasını kaldırıp bakana kadar tekmeyi kafasına yemişti. Bunu kesinlikle beklemiyordu. Hawk Moth yerden kalktı ve sırıttı. Sopasının ucundaki düğmeye bastı ve içinden kılıcı çıkardı.
"İşte bu kesinlikle beklemediğim bir şeydi."
Viperion şaşkınlıkla bunu söyledi. Hawk Moth ise çoktan saldırmaya başlamıştı. Viperion hemen zamanı geri aldı ve arkadaşlarına döndü.
"Ladybug, yoyonla Hawk Moth'un sopasını alacaksın. Ben sana şimdi dediğimde al."
Beklemeye devam ettiler. Birkaç dakikanın sonunda Cat gelmişti. Viperion bunu gördü ama belli etmedi. Cat yeniden atladı ve bağırdı.
"Hey Hawki! Suratına ye bunu."
Hawk Moth yine tekmeyi engelleyemedi. Bu sırada Viperion bağırdı.
"Şimdi!"
Ladybug yoyosuyla sopayı aldı ve Ryuko'ya verdi. Ryuko'nun artık iki kılıcı vardı. Queen Bee bu karmaşadan yararlanıp arkadan dolaşmıştı. "Venom!"
Mayura'yı dondurdu ve onun mucizesini aldı. Topacıyla yeniden arkadaşlarının yanına geldiğinde Hawk Moth tek kalmıştı.
"İyi iş kraliçem."
"Tabii ki, çünkü ben yaptım."
Yeniden pozisyonunu aldı ve Hawk Moth'a baktı. O şaşkınlıkla bakıyordu. Bu sırada arkasından beklemediği bir darbe aldı. Carapace kabuğunu fırlatmıştı. Yerden kalkan Hawk Moth bu kalabalıkla nasıl başa çıkacağını düşünüyordu. Planları için düşündüğünden daha kalabalıklardı. Hawk Moth zıpladı, kelebekti sonuçta, yükseğe çıkabiliyordu ama bunu da bir şey engelledi.
"Air Dragon!"
Ryuko'nun çıkardığı küçük bir fırtına onu yere sermişti. Rena flütüyle, Cat sopasıyla ve Ryuko kılıçlarıyla onu olduğu yere sabitlemişti. Ladybug aralarından girip Hawk Moth'un mucizesini aldığında, savaşı kazanmışlardı. Yaklaşık 4 yıldır savaşıyorlardı ve sonunda kazanmışlardı.
Hawk Moth dönüştüğünde Cat şaşırarak geri çekildi ve ağzından bir sözcük döküldü. "Baba?"
𝓵𝓪𝓿𝓮𝓪𝓾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't care ☯ adrinette
Fanfiction❝Bazı şeyler değişir, bazı şeyler aynı kalır. Duygular kimsenin değişmesine engel olamadığı tek şeydir. Adrien Agreste ise duygularını saklamaktan bıkmıştı. 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗮𝗱𝗿𝗶𝘀𝗵𝗶𝘁 Sana aşığım.❞ powerfull ; adrien agreste × marinette dupai...