Vtípky byly na denním pořádku a ten fakt že mám výročí pět let u letecké záchranné služby bylo fakt fascinující. Byl jsem za celou historii jediný pilot na této základě který nejvíce spotřebuje paliva abych si udělal srandu do protokolu jsem napsal důvod velké spotřeby paliva" čím vyšší je dusno na základně tím vyšší je odpor rotoru při startu vrtulníku jako vždycky jsme se tomu zasmáli. Skončila směna a šel jsem si do bankomatu pro výplatu a protože jsem vycítil že mě někdo sleduje tak jsem si dal peníze do ponožky když jsem se vracel od bankomatu dostal jsem pořádnou ránu do hlavy spadl jsem na zem a začali do mě kopat řvali" kde máš peníze" a dostal jsem další ránu do hlavy, sebrali mi mobil peněženku ve které mohlo být tak padesát euro a doklady. Ležel jsem tam asi dvacet minut než přiběhla žena v pyžamu a zavolala záchranku nemohl jsem pořádně dýchat určitě mi zlomili žebra špatně jsem viděl a chtělo se mi spát nakonec jsem usnul, probral jsem se jen na chvíli ale nevěděl jsem kde jsem jen jsem slyšel" Probírá se" ale nic si už nepamatuju. Zbudil jsem se až v nemocnici, vedle mě stála Biggy, Gábi a Petr řekli" Vitej zpátky" tak rád jsem je viděl když mi řekli že mám jen dvě zlomená žebra a otřes mozku řekl jsem si líp to dopadnout nemohlo mohli mě klidně zabít. Když se mě zeptali jestli si něco pamatuju řekl jsem" viděl jsem jen jednomu do tváře kopali a asi pákou mě dvakrát dali ránu do hlavy" Biggy řekla to je dobře a co převoz sem pamatuješ si na něco řekl jsem" to místo bylo rozmazané nevím kde to bylo" Biggy se zasmála a řekla" Thomasy a to já myslela že znáš svůj vrtulník velmi dobře" řekl jsem" to vy, pane bože" Gábi řekla" jo jo a ta důchodkyně hned jak jsme přistáli začala řvát on asi umřel" řekl jsem" doopravdy no tak vidíte vstal jsem z mrtvých" byly rádi že jsem v pořádku ale policie nenašla mé věci takže jsem je po dvou měsících ztravených v nemocnici musel udělat znovu.
Do práce jsem se hodně těšil když jsem tam poprvé přišel tak mi Michael dal mou výplatu kterou jsem měl schovanou v ponožce. Opět jsem pracoval jako předtím ale nečekal jsem že se mé doklady a telefon dostanou do rukou Mafiánskému šéfovi který touží po mé smrti a pomstu své dcery která zemřela před sedmi lety a dal mi to jasně najevo dopisy. Řekl jsem to týmu ale žádné východisko už nebylo a musím čekat kdy se sám objeví a co si připravil. Biggy ke mě cítila víc než přátelství a já to samé stali jsme se partnery a nechtěli jsme to tajit stejnak by se to dozvěděli a řekli jsme jim to gratulovali nám ale v mém těle byl strach z člověka který je všeho schopní.
ČTEŠ
Pomsta
ActionThomas který sloužil tři roky jako vojenský pilot se rozhodl odejít a jít na něco co by ho naplňovalo a mohl by pomáhat, stane se nehoda která ho bude pronásledovat a ohrozí i své přátele kteří za nic nemohou. Začátek ........... 1.4.2020 Konec...