Přání smrti

33 2 0
                                    

Nastal další den byly to dva roky a žádný dopis nepřišel Biggy mi říkala" možná je konec možná to pochopil že jste pro jeho dceru dělali co jste mohli" řekl jsem "možná máš pravdu". Na základně jsme snídali v tom siréna výjezdu dopravit orgány z nemocnice do nemocnice nasedli jsme do vrtulníku a odletěli na určené místo, ve vrtulníku se kluci vyptávali na mě a Biggy a jestli bude svatba řekl jsem" moc předbíháte jsme spolu teprve dva roky a ani jsme se nepřestěhovali k sobě a už chcete svatbu" v ten den bylo krásné počasí a tak jsme se rozhodli že si uděláme o víkendu pánskou jízdu souhlasili. Byly jsme na místě Michael podepsal papír o převzetí a letěli jsme do nemocnice která je od nás hodinu. O hodinu později, odevzdali jsme orgány a letěli co nejkratší cestou domů. Po několika minutách jsme zaletěli k přehradě je to kratší cesta v tom rána a na odrazu jsem viděl jiný vrtulník okamžitě jsem zavolal centrálu a prosil o pomoc letěl jsem to mnoha směry v tom jsem uviděl tvář kde bylo jasně vidět že se mu to líbí, posili měli přiletět až za pět minut Gábi z Biggy nám říkali" zvládnete to",dělal jsem všelijaké otočky obraty abych se vyhnul, ale jejich vrtulník byl hodně obratný v tom  další řada střelby v tom velká bolest na hlavě a krev začala se mi motat hlava a vše se mi rozmazalo hlavou jsem se opřel o sklo a slyšel jsem jak Petr zařval na Michaela" Zasáhli Thomase" a hned i Michaela" Thomasy kam si jí dostal" ale na to už jsem nedokázal odpovědět začalo všechno postupně tmavnout až byla úplná tma a rozmazaně jsem slyšel Michaela jak křičí" Thomasy,do hajzlu padáme".

Michael

Když jsem se probral uviděl jsem jak nad námi proletěli vrtulníky  když jsem se ohlédl uviděl jsem Petra jak leží pod ocasem,probudil jsem ho a vytáhl odtamtud v tom jsem zařval " Thomas,Thomasy" když jsme tam přiběhli měl zaseklou nohu v pedalech tu jsem následně uvolnil, z pusi mu tekla krev a na hlavě měl hlubokou střelu z kulometu. Začali jsme ho probouzet bylo štěstí že vůbec žil.

Thomas

Když jsem se probral uviděl jsem trosky vrtulníku a vedle sebe Petra a Michaela, teď už jsem věděl že pro nás nepřijede sanitka a ani vrtulník protože nás nenajdou. Chtěl jsem vědět jak na tom jsem neuvědomoval jsem si že mám díru v hlavě a na to se vždy umírá, zkoušeli vysílačky ale nic vše bylo rozbité Petr se vydal pro pomoc do nejbližšího obydlí, mě se chtělo spát ale Michael mě stále budil řval na mě" Thomasy ty nesmíš spát" po chvíli řekl počkej tu Thomasy a hlavně neusínej hned jsem tady" ale já neposlechl a usnul jsem.

Michael

Když jsem přiběhl byl už mrtvý dával jsem si to za vinu kdybych neodešel tak byl pořád naživu
Po třech hodinách přiletěl vrtulník v něm seděla Gábi a Biggy Šéf pilotoval náhradní vrtulník, vytáhl jsem  Thomasovo mrtvé tělo vytáhli ho nahoru pak mě Gábi řekla" Michaely Thomas je mrtvý v ten čas jsem stále křičel že žije a lomcoval jsem sním nemohl jsem si připustit že je mrtvý můj nejlepší přítel.
Po několika dnech, všichni jsme byly u sebe vzali si volno a starali se o sebe když se to dozvěděl i Hans okamžitě přijel k nám. Já a Biggy jsme jeho ztrátu vzali nejvíce. Na pohřebním obřadu jsme se rozloučili z Thomasem, policie chytila tu svini a konečně jsme cítili spravedlnost, všichni jsme se vzájemně podporovali.
Šéf opět hledal pilota do tohoto týmu i když jemu bylo taky trapně že to není tak dlouho od pohřbu a hledá náhradu ale jak by řekl Thomas" Život jde dál a ty se na něj musíš připravit ať už ti do cesty připraví cokoli".

PomstaKde žijí příběhy. Začni objevovat