Překvapení

19 2 0
                                    

Už rok jsme z Biggy spolu, jen ty směny byly na nic protože když já byl doma tak ona v práci a naopak rozhodl jsem se že tento den kdy ona je v práci budeme spolu přijel jsem dřív do práce sedl na židli a bavil se z Biggy a jejím týmem v tom siréna, Biggy nastartovala vrtulník a odletěla ze základny. Šel jsem si udělat kafe nebo alespoň najít něco k pití když jsem se vrátil z kuchyně na stole byla flaška řekl jsem si jak jsem jí mohl přehlédnout, otevřel jsem jí a napil se v tom bolest. Nemohl jsem mluvit a z pusy mi tekla pěna,sedl jsem si na sedačku a snažil jsem se to vyzvracet ven, lehl jsem si na sedačku a doufal že někdo co nejdříve příjde po chvíli jsem pochopil že to bude trvat a tak jsem se chtěl zvednout ale nešlo to točila se mi hlava a spadl jsem na zem doplazil jsem se k telefonu a vytočil dispečink záchranné služby v posledních silách jsem písklavím hlasem řekl pomoc, v telefonu jsem slyšel "kde jste, co se vám stalo potřebujeme adresu pane" telefon jsem pustil z ruky a čekal na pomoc v tom přiběhl Max a řekl "pane bože Thomasy ty ses toho napil vždyť je to louh" přiběhl k telefonu a řekl adresu pak zavolal šéfovi pak promluvil na mě" Thomasy za chvíli jsou tady, proč ses toho napil" v tom do místnosti v běhl šéf a řekl" pane bože Maxi to jsi ten louch musel položit na stůl to jsi nepřemýšlel že se toho někdo napije" řekl" já nevěděl že je tady Thomas když odletěla Biggy myslel jsem že jsem tady sám". Když přijela sanitka naložili mě a odvezli mě do nemocnice.

Biggy

Letěli jsme zpátky na základnu Ralf byl tentokrát plný zábavných příběhů takže let mi nepřipadal tak dlouhý jako vždycky v tom oznámení" základna Biggy, tady Max" řekla jsem" copak Maxi" řekl" Biggy, Thomas se napil louchu teď ho odvezla sanitka je na tom dobře" řekla jsem" Maxi prosím tě kde si nechal tu flašku" řekl" na stole myslel jsem že tam nikdo není přepínám" řekla jsem"přepínám" řekla jsem" Thomas na sebe ty nehody nějak přitahuje nemyslíš Gábi" odpověděla" jo taky mi to tak připadá".

Thomas

Byl jsem na příjmu a hned jsem šel na pokoj byla tam nuda jako vždy byl jsem na pokoji sám a stejnak jsem nemohl jíst a mluvil jsem v kuse tak deset sekund a to ještě potichu v tom do pokoje vlezl Max a začal se omlouvat řekl jsem" Maxi ty za to nemůžeš, to já jsem se měl podívat co to je" O týden později. Pustili mě domů a já se tak těšil že budu mít doma klid. Biggy si mě vzala k sobě a starala se o mě nevěděl jak se jí mám zavděčit. Po necelém týdnu jsem se sbalil a šel na svou směnu i když jsem měl být ještě doma ale mě to nevadilo a těšil jsem se na první výjezd jako kdyby jsem tam byl poprvé vyjeli jsme k zraněné ženě dovezli jí do nemocnice a letěli zpátky na základnu kde jsme si dali kafe. Byl jsem zase ve své kůži plný zábavných příběhů.

PomstaKde žijí příběhy. Začni objevovat