Přistál jsem v Německu nasedl do Taxíku a jel ke svým rodičům než si najdu byt ale prvně jsem potřeboval práci, podal jsem nabídku na úřadu a doufal že se někdo ozve. Po pěti dnech jsem tam šel si prodloužit "inzerát" koukl jsem se na nástěnku a viděl nabídku "hledáme pilota a zdravotníka do týmu" utrch jsem si číslo a zavolal tam. Když jsem mu řekl tři roky jako vojenský pilot a dva roky jako pilot záchranářského vrtulníku řekl"beru vás" měl jen jednu prosbu a tu jestli bych nenastoupil hned zitra že jejich pilotka jede v kuse celý týden, byl jsem nadšený jen jsem se bál nových kolegů přece jenom to co bylo v dánsku se jen tak nezapomene. Hned ráno jsem tam přijel vešel do místnosti a hned se všichni seběhli ke mě z občerstvením, pilotka řekla" koukejte můj zachránce" podívala se mi do očí a řekla" jmenuji se Biggy tohle je Ralf Michael a Gábi všichni si tu tikáme" pousmál jsem se a řekl" jsem Thomas váš nový pilot" začali jsme se všichni smát řekl jsem si konečně jsem našel partu s kterou si budu rozumět. Chtěl jsem na ně udělat dobrý dojem řekl jsem jim o své minulosti v dánsku apd. Náš šéf byl naladění jako celý tým řekl mi že jsem tým A, ukázal mi vrtulník a že ve vrtulníku je tříčlenná skupina což je pilot, zdravotník a lékař protože jsme neměli zdravotníka letěli jsme jen ve dvou. Od té doby jsem se těšil do práce.
O měsíc později
Do týmu přišel konečně zdravotník Petr byl jako Jen zamlklí ale to jsem já byl taky, letěli jsme na první výjezd jeho dne vše v pořádku byl jen lehce zraněný a tak to jsme si z Petrem začali rozumět hodili jsme spolu i z týmem B a mechanikem na takové "zábavní večeře" kde jsme se pořád smáli. Byly jsme opravdu dobrá parta. O pár týdnů později mi začali chodit výhrůžné dopisy když mě navštívil Hans řekl že skoro odrovnal Jena a že de i po něm, nechal jsem ho bydlet ve vlastním bytě aby se trochu cítil v bezpečí v dánsku už nedělá a protože je lékař Michael mu zajistil práci v místní nemocnici. Michael se dozvěděl co se děje ale poprosil jsem ho aby to neříkal dál, souhlasil. Nechtěl jsem ohrozit své přátele tak jsem se rozhodoval říct nebo neříct, nakonec jsem se rozhodl jim to říct, řekl jsem jim vše co se stalo oni to chápali a Šéf řekl" Thomasy hlavní je že jste nám to řekl a mi se na to připravíme, nechtěl si ohrozit tým, své přátele" a držel mě za rameno Biggy přišla za mnou a řekla" Thomasy máš naší plnou důvěru" byl jsem rád že to tak prošlo ale co dál. Vymysleli jsme past která snad zabere a vrátí se do dánska a já a mí přátelé budeme mít klid.
ČTEŠ
Pomsta
AksiThomas který sloužil tři roky jako vojenský pilot se rozhodl odejít a jít na něco co by ho naplňovalo a mohl by pomáhat, stane se nehoda která ho bude pronásledovat a ohrozí i své přátele kteří za nic nemohou. Začátek ........... 1.4.2020 Konec...