2

1.6K 22 2
                                    

Medyada Lily Rose var.

Dün gelen mesajları Tim'e söylemeyi planlamıyordum, çünkü bugün eğlenceli bir planımız vardı ve ben bunu mahvetmek istemiyordum. Timothee bize gelicekti, o ve ben bugün Timothee'nin doğum günümde bana aldığı sanal gerçeklik gözlüklerini takıp deneme yapıcaktık. Aşırı eğlenceli olucağına emindim.

Kapı çalınca aşağıya koşup kapıyı açtım. Annem ve babam şu an hafta sonu gezmesindeydi, yani Tim ve ben evde yalnızdık. Karşımda Tim'i görünce parmak ucuna kalkıp dudaklarına uzun bir öpücük kondurdum, yüzlerimizi ayırınca bana kocaman gülümseyerek baktı.

"Hadi bakalım" diyerek belime elini koydu ve ikimizi de içeri soktu. Üst kata odama çıktık, gerçeklik gözlüklerini burada deniyecektik. Tim gözlüklerin ayarını yaparken ben de telefonuma bakıyordum ki...

obsessivepervert:

obsessivepervert: Ah, ne hoş:/

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

obsessivepervert: Ah, ne hoş:/

lily.rosedepp: Amacın buysa beni gerçekten korkutmayı başarıyorsun, burada ne işin var? Defol git sokağımdan pislik!!!

Bu kadar yakınımdayken böyle ağır konuşmam belki biraz cesurcaydı ama günümü mahvetmesine izin vermiyecektim...sanırım.

Tim işinin beş dakika içinde biticeğini söylediğinde ben de izin alıp tuvalete gittim, sanırım biraz şu sapığı stalklayacaktım. Acaba ben mi fazla abartıyordum, yoksa gerçekten korkulması gereken birisi miydi?

Hesabına baktığımda hiçbir şey yoktu, aynı kullanıcı adına sahip facebook ve twitter kullanıcılarına da baktım, onu muhtemelen böyle bulamayacaktım, zaten karşıma metalci ergenlerden başkası çıkmadı. Bunlardan biri bana yazan sapık olamazdı herhalde.

Kendimi tıktığım tuvaletten çıkıp, aşağı mutfağa indim. Tezgahtaki cips kasesinden birkaç cips yiyerek telefonuma bakmaya devam ederken salondan birinin geçtiğini hissettim, aniden kafamı kaldırıp bakınca kimseyi göremedim. Muhtemelen son iki gündür yazan "saplantılı sapığın" bilinç altımda oluşturduğu etkiden dolayı paranoyak zihnim bana oyun oynuyordu. Cips kasesini de alıp Timothee'nin yanına çıktım.

Beş dakika sonra işini halletmişti, aklımdaki rahatsız düşüncelerden kurtulmaya çalıştım. Bugün Tim'le harika bir gün geçirmek istiyordum...gözlüklerimizi taktık ve oyunu başlattık.

"Hey Tim!! Nerdesin?"

"Kulübenin oradayım yanıma gel! Sakın odadaki şeylere takılıp düşüyim deme."

Hafifçe eğilmiş odadaki eşyalara çarpmadan sanal alemde ilerlemeye çalışıyordum.

Mr. PsychoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin