4

1.4K 21 2
                                    

Gözleri hala Tim'deydi, o kadar korkmuştum ki ağlamak üzereydim. Her zaman böyle bir saldırıyla karşılaşırsam naparım, evime bir hırsız girse, sokakta bir sapığa denk gelsem kendimi nasıl korurum diye aklımda yüzlerce plan yapardım. Ama o durumu hayal etmekle, içinde olmak arasında büyük fark vardı. Bütün vücudum kilitlenmişti, şoktan hareket edemiyordum, Tim'de aynı durumda sayılırdı.

İki gözümden de birer damla yaş akarken hıçkırdım, karşımda duran kim olduğunu bilmediğim esmer gözlerini hemen bana çevirdi, gözleri korkuyla bakan gözlerimi yakıyordu sanki. Ağlamamı durduramıyorken bir anda üzerimdeki elleri çekildi, yaşlı gözlerimle ne olduğunu net şekilde göremeden camdan atladı. Yaslandığım duvarda yavaşça aşağı kayarak yer çöküp daha sesli hıçkırmaya başladım, ellerim titriyordu. Tim hemen yanıma koşup beni kollarının arasına aldı. Onu üzerimden yavaşça itip cama koştum, ortalıkta kimse yoktu...

Aradan iki saat geçtikten sonra Timothee'yi zor da olsa ikna edip göndermiştim, annemlerin gelmesine az kalmıştı, ben de gelmelerini beklemeden yatağıma geçtim. Bugün başıma gelenleri düşünmemeye çalışarak uykuya daldım. Sabah uyandığımda fazlasıyla zamanım olsa da aceleyle hazırlandım, bugün bir iş başvurusuna gidecektim. Liseden yeni mezun olmuştum ama bu gerçek bir iş gibi olmayacaktı, sadece bu yaz için, staj tarzı olacaktı.

Bu işi çok istiyordum çünkü ilerideki iş hayatım için önceden deneyimlenmemi sağlayacaktı, ayrıca bu şirket gerçekten çok çalışmak istediğim bir şirketti.Eğer şimdi bu şirkette çalışırsam, ileride de bu şirkette işe girme şansım olurdu. Ve bu şirkette işe girmek harika olurdu, maaşları çok iyiydi. Üstelik staj tarzı olacağı için çok az çalışacaktım. Şirkete geldiğimde sıramı beklemeye başladım, teker teker adayları içeri çağırıp görüşme yapıyorlardı.

Sıra bana geldiğinde odaya girdim, iki kadın vardı, birkaç soruyu cevapladıktan sonra arayacaklarını söylediler ve oradan ayrıldım. Aradan birkaç gün geçtikten sonra telefon geldi, maalesef seçilen kişi ben değildim. Başka bir şirkete gitmem gerekecekti. Şirketleri araştırdığımda başvurduğum şirkete rakip bir şirket görmüştüm, sanırım bir sonraki adresim orası olacaktı. Bu sefer bu işi kesinlikle almam lazımdı.

Mr. PsychoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin