3

1.5K 24 6
                                    

Medyada Lily Rose var.

Tam oyuna dalmıştım ki belime sarılan büyük ellerle durdum, anlaşılan Tim oyundan sıkılmıştı. Az önce oyun için eğilmiş durduğum pozisyonu bozmamıştım ki Tim'i arkamda hissetttim. Belimdeki el göğüs kafesimin uçlarına gelecek kadar yukarı çıktı, sanırım belimi okşuyordu. Tim ile öpüşmek dışında ara sıra yakın temasta bulunurduk ve bu da o anlardan biriydi sanırım, kendini arkamdan iyice bana yasladı. Yüzümde gülümsemeyle gerçeklik gözlüğünü yavaşça kafamdan çıkardım, Tim'i arkamda sanarken karşımda görmüştüm, hala gözlerinde gözlükle oyuna devam ediyordu. O anda her şeyi anladım...evimizin kapısında çekilen fotoğrafımız, salondan geçtiğini sandığım kişi, oyununa devam eden Tim ve arkamda büyük ellerini belime sarmış "saplantılı sapık"

Evime nasıl girmişti? Bana bu kadar yakın olmaya nasıl cesaret edebiliyordu? Bunu neden yapıyordu? Bıçağı ya da silahı var mıydı? Hala kendisini Tim sandığımı sanıyor olmalıydı, ben de her şeyi fark ettiğimi belli etmeden plan yapmaya başladım. Sanırım hızlıca arkama doğru dirsek savurursam onu etkisiz hale getirebilirdim...tamam o zaman.

Derin bir nefes aldım...hızlıca doğrulup arkama doğru sert bir dirsek sallamamla kolumu kocaman bir elin sıkıca tutması bir oldu. Daha ne olduğunu anlamadan beni kendine çevirmiş, duvarla arasına sıkıştırmış, iki elimi tek eliyle kafamın üzerine sabitlemiş, bir eliyle de ağzımı kapatmıştı. Birkaç saniye bekledikten sonra gözlerimi açmaya karar verdim. Karşımda benden çok daha uzun, hafif yapılı, esmer, keskin ve kusursuz yüz hatları olan, deri ceketiyle büyüleyici görünen bir SAPIK duruyordu.

Gırtlağının bilmem neresinden çıkardığı, etkileyici erkeksi sesi kulaklarıma doldu.

"Merhaba, Rose. Ben de ne zamandır seninle tanışmak istiyordum."

Elini yavaşça ağzımdan çekerken bir şey dememi bekleyen bir ifadeyle gözlerime ve dudaklarıma bakıyordu, çıkan tüm sesimle Timothee'ye seslendim.

"Timm!! Yardı-" elini anında geri kapattı, bu sefer gözleri Tim'deydi, Tim'in endişeli yüz ifadesiyle hızlıca gözlüğünü çıkardığını görünce elini hemen cebine atıp, bir bıçak çıkardı. Az önce ağzımı kapatan eli şimdi boğazıma bıçak dayamıştı. Sanırım bu sapık adam, beklediğimden daha tehlikeliydi.

Mr. PsychoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin