Satır içi yorum yaparsanız güzel olur<3
"Sana istediğini vermeye hazırım bebeğim. Sevgilinin aksine.." deyip sırıttığında gerçekten haklı olduğunu düşündüm. Kafam iyice karışmışken Tim'le ilişkimizi gözden geçirmenin sırası olmadığını düşündüm ve sadece bir anlık akışına bırakmak istedim. Kafamı kaldırıp gözlerine baktım ve erkekliğini daha da kavradım.
"Seni ağzıma almak istiyorum" deyip önünde diz çöktüğümde gözleri şaşkınlıkla açılmış beni izliyordu. Fermuarını açıp hızla pantolonu ve boxerını aşağı indirdiğimde hemen yüzümün karşısında duran kocaman aletle öylece kaldım. Tanrımm..bu devasaydı.
Gözlerimi kaldırıp ona baktığımda şehvetli bakışları üzerimdeydi. Ona kendimi kanıtlamak için hemen dudaklarımla koca aleti sardım. İştahla en sonuna kadar gittiğimde boğukça inlediğini duydum. "Mmmh" gibi sesler çıkarırken ileri geri yaparak dilimi etrafında gezdirip tadını çıkarıyordum.
Ağzından kaçan boğuk inlemelerle hareketlerimi daha da hızlandırırken ellerini saçlarıma daldırmış onu daha da iyi almamı sağlıyordu. "Ah..Rose. Sen benim sonum olacaksın" Dudaklarımı etrafına sıkıca sarıp onu son kez emdiğimde tuzlu sıvısını ağzıma bıraktı. Hepsini yuttuğumda ayağa kalkıp ona baktım, nedense az önce yaptıklarımdan utanmıyordum hatta memnundum.
Dudağımın kenarında kalan menileri dilimle temizlediğimde birden ellerini saçıma atıp dudaklarımızı sertçe birleştirdi. Tutkuyla öpüşürken ağzımdan arada inlemeler kaçıyordu. "Jadenn" Dudaklarımı sertçe ısırarak emerken hiç bitmesin istiyordum. Dudaklarımızı ayırdığında nefes nefese kalmıştım.
Soluklanırken boğuk sesiyle konuştu. "Bize bir şans verecek misin?"
Dudağımı ısırıp kafamı aşağı indirdim ve fısıldadım. "İçime girmeni istiyorum"
Önce şaşırıp birkaç saniye duraksadı ama şu an buna çok ihtiyacım vardı. Uzun zamandır cinsellik adına hiçbir şey yaşamamıştım ve bu şu durumda odaklanmamı zorlaştırıyordu.Beni aniden ters çevirip masaya yasladığında tekrardan sertleşmeye başlayan penisini kalçamda hissettim. "Sen benim kızımsın, ne istediğini biliyorsun. Başka biriyle değil benimle olmalısın. Değil mi Rose?" dedi kıyafetlerimi birer birer çıkarırken.
Karşısında çırılçıplak kaldığımda önce uzunca beni süzdü. Masaya yaslanmış onu beklerken belimi iyice eğip beni domalttı. Karşısında böyle durmaktan utanmıştım ama bir an önce onunla yapmak istiyordum...
Oy vermeyi unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Psycho
Teen FictionLily Rose'un, çoğunu sevgilisi Timothee ile geçirdiği monoton bir hayatı vardır...ta ki hayatlarına bir sapık girene kadar. +18 alert!