Elimi göğsüne koyup onu kendimden aniden uzaklaştırdım "Heyy! Bu kadar yeter Jaden, benim için sevgililik seksten ibaret değil! Tim'den hoşlanıyorum. Ama senin için öyle, kendine bir seks kölesi mi arıyorsun bilmiyorum ama o ben olmayacağım!" dediğimde beni kendine hızla çekip vücutlarımızı birbirine yapıştırdı "Ah, seni tatmin etmiyor dimi güzelim? Ne kadar bencilce bir davranış ama! Bunu hakediyorsun Rose, seni mahrum bırakmasına nasıl ses çıkarmıyorsun?"
Vücutlarımız temastayken arzum daha da artmıştı, aklımdaki saçma düşünceleri atıp ona karşı koydum "Buraya bunun için mi geldin? Öğlen mantıklı konuştuğunda sana inanmıştım" dediğimde bana karşılık verdi "Mantıklı konuştuğum için bana inanmadın Rose, buraya gelmemi istediğin için inandın. Beni istiyorsun bunu kendine itiraf et" bakışlarımı beni yapıştırdığı göğsüne çevirdim, şu an çaresiz durumdaydım.
Çok yakındık ve bu iyi değildi, böyle müstehcen konuşmaları beni daha da kötü etkiliyordu, en son gömleğini sıkıca kavrayıp kafamı göğsüne gömdüm. Kokusu bile dayanılmazdı, sessizce bana "Ayrıca öğlen konuştuğun mantıklı kişi de bendim, sadece senin yanında kendimi kaybediyorum Rose" dedi. Kafamı kaldırıp ona baktım, onu öpmek istiyordum, bakışlarımı dudaklarında gezdirdiğimde hızlıca eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
O beni iştahla öperken ben de ondan farklı değildim, onu öpmek sanki en çok istediğim şeymiş gibiydi şu an. Sanki o çok istediğim şey artık benimmiş gibi. Tutkuyla öpüşürken alt bölgem daha çok karıncalanmaya başlamıştı, farkında olmadan ağzımdan bir inleme kaçırdım, ben inleyince Jaden'dan hırıltılar gelmişti.Ağzımdan çıkan sesle yavaş yavaş yaptığım şeyin farkına varınca hemen kendimi geri çektim, kollarının arasından çıkıp mutfak masasının olduğu yere gidip yaslandım.
Yaptığımın ne kadar yanlış olduğunu sorgularken Jaden bana doğru adım attı, hemen elimi kaldırıp durmasını işaret ettim. Az önce Timothee'ye haketmediği bir şey yapmıştım, tanrımm, şu an çok pişman hissediyorum. "Artık gitsen iyi olur Jaden, bu kadar konuşma yeter" dedim ona, bir şey söylemeden gitti. Ben de şirkette onun yüzüne nasıl bakacağımı ve Tim'leyken nasıl suçluluk duymadan vakit geçirebileceğimi düşünmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Psycho
Teen FictionLily Rose'un, çoğunu sevgilisi Timothee ile geçirdiği monoton bir hayatı vardır...ta ki hayatlarına bir sapık girene kadar. +18 alert!