7

1.2K 17 7
                                    

"Bu akşam sana geleyim, en baştan almama izin ver...biraz işte izleyeceğimiz yol hakkında da konuşalım tabii" gözlerine bakıp kafamı sakince salladım. O gün neredeyse hiçbir şey yapmadım, çıkış saati geldiğinde arabasıyla evime geldik. Mutfağa giderken "İstersen salona geç, ben mutfaktan biraz atıştırmalık alıp gelirim." dedim ve mutfağa ilerledim "Hayır, seninle gelmek istiyorum." dedi ve birlikte mutfağa ilerledik.

Ben bir şeyler hazırlarken o mutfak masasına yaslanmış beni izliyordu, birden konuşmaya başladı "Sevgilinle ne zamandan beri birliktesiniz?" ona dönüp ellerimi belime koydum "Bunu sen daha iyi bilirsin diye düşünüyorum" sırıttı. "Rose, önyargılı olma seni tanımak istiyorum" derken bana doğru adım attı, açıkçası bana bıçak çektiğinden beri ondan biraz korkuyordum ama geri çekilmemeye çalıştım.

"Olanlar çok tuhaf, önyargılı olmamamı isteyemezsin. Ayrıca daha adını bile bilmiyorum" dedim "Adım Jaden" demek adı Jaden'dı. "Rose?" tekrar yüzüne baktım "Efendim?" yüzümü kızartan soruyu sordu "Sevgilinle hiç seks yapıyor musunuz?" gözlerim kocaman açılırken kafamı yere eğdim "Sen...ne..." diyebildim sadece. "Tamam sakin ol, sadece basit bir soruydu" kafamı kaldırıp kaşlarımı çattım "Bak bence böyle sorular sormamalısın!" ellerini havaya kaldırıp "Tamamm" dedi.

Kafamı çevirip işime devam ettiğimde kıkırdadığını duydum, gerçekten hiç seks yapıyor muyduk? Timothee'yle sık sık yakınlaşırdık ama daha önce hiç seks yapmamıştık, zamanı gelince yaparız diye düşünüp bu şeyleri kafamdan atmaya çalıştım. O sırada Jaden'ın evime girdiği gün aramızda olan yakın temas aklıma gelmişti, ben eğilmişken gelip belimden tutmuştu ve arkama yaslanmıştı, alt bölgemin arzuyla sızlamasıyla gözlerim kocaman açıldı.

Onu azruluyamazdım, bunun için kendimden şimdiden utanmaya başladığımda yanaklarımın kıpkırmızı olduğuna emindim. Jaden "Kızardın" dedi gülümseyerek, ona bakıp tekrar önüme döndüm "Aa...şey ben...bilmiyorum" diye saçmalamaya başladığımda daha fazla devam etmeden sustum.Yanıma iyice yaklaşıp tezgaha yaslandı, bir elini belime koyup diğer eliyle kızaran yanağımı okşadı.

Dokunuşuyla farkında olmadan kapadığım gözlerimi hemen açtım, çoktan ona kapıldığımı farketmiş olmalıydı. Elimi yanağımındaki elinin üzerine koyup indirmeye çalıştığımda "Jaden benim bir sevgilim v-" dedim, beni kesip konuşmaya başladı "Biliyorum bir sevgilin var, ama ondan memnun musun Rose?" yanağımdaki eli de belime inip beni kendine yaklaştırırken devam etti "Seni tatmin edebiliyor mu? Onu arzuluyor musun? Yanaklarını kızartıyor mu?"

Mr. PsychoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin