Muhteşem 100 yıl izlemiştim ve sonuç bu oldu..
Yorum ve oylarınız çok değerli çiçeklerim💜🌼
×××××××
Elimde tuttuğum gümüş saplı tarağı,kapının açılması ile yatağa bırakmıştım.
İçeriye giren Kral Jeon ile şaşırmış ve hemen ayağa kalkarak önünde eğilmiştim.
"Kral Jeon,bu gün benim gecem değil efendim." Diyerek karıştırmış olabilme ihtimaline karşı açıklama yapmıştım.
Çok şükür ki ben paspal bir haldeyken gelmemişti. Üzerimde beyaz saten geceliğim vardı ve açık kumral saçlarımı taramış,en güzel kokularımı sıkınmıştım.
Kral Jeon yanıma bir iki adımda ulaşıp çenemi nazikçe kavramış ve ona bakmamı sağlamıştı.
"Ben senin gecen olmasını istiyorum ama." Dediğinde gülümsemiştim. Diğer cariyeler deli gibi kıskansa da Kral Jeon onlara buraların en üstünü olduğumu hep hatırlatıyordu.
"Oh,anlıyorum." Dediğimde beklemeden beni kucağına almış ve yatağa yatırmıştı.
"Cariye Taehyung.. Koskoca hükümdarı nasıl ayağına getirebilirsin?" Dediğinde dudakları çoktan boynuma ulaşmıştı. Kıkırdayıp ellerimi saçına atmış ve hafifçe okşamıştım.
"Kral Jeon,izin verin ben sizin ayağınıza geleyim efendim." Boynuma hafif bir ısırık bırakmış ve inlememi sağlamıştı.
"Bu haremden çıkman yasak,biliyorsun." Saten geceliğimi bana o hediye ettiği için çok seviyordum,eteklerinden tutup üzerimden çıkarmış ve dudaklarını çok hassas olan göğüs uçlarıma bastırmıştı.
"A-ama-diğer,mmh~, cariyeler-çıkabiliyor." Dudakları ve dişleri göğüs ucumdayken düzgün cümle bile kuramamıştım. Göğüs ucumu son bir defa daha dişleyip son bir öpücük bırakmıştı.
"Sen diğerleri değilsin ama. Bunu bilmiyor musun? En güzel en narin varlığımsın." Kesinlikle biliyordum. Beni diğerlerinden daha çok sevdiğini adım kadar iyi biliyordum.
"Haklısınız Kral Jeon. Fakat merakımı mazur görürseniz eğer.." Derin bir nefes alıp merakla bana bakan gözlerinden gözlerimi çekip üstün olduğunu kabul eder gibi boynumu eğmiştim.
"Bunun haremden çıkamamam ile ne gibi bir ilgisi var?" Kral Jeon tam olarak gülme denilemeyecek bir ifadeyi yüzüne takınmıştı.
"Seni başka kimsenin görmesini istemiyorum çünkü. Eğer senin güzelliğinden etkilenecek tek bir aciz halk üyesi olursa,kellesini almaktan çekinmem çünkü." Gaddar bir yönetici değildi Kral Jeon. Hatta konuşmasının aksine halkına çok saygı duyardı.
Kimsenin fakirlik çekmesine izin vermezdi. Krallığında kimse cinsiyetlerine göre ayrılmamıştı. Sevenleri kavuşturur,fakirleri doyururdu.
Dediğine gülümsemiş ve çıplak üzerim ile kucağına oturmuş dudaklarını öpmüştüm.
"Kral Jeon.. Diğer cariyeleri bilmem ama ben zaten sadece size aitim efendim." Dediğimde onaylan birkaç mırıltı çıkarmıştı.
Suyuna gitmem çok fazla hoşuna gidiyordu,bunun farkındaydım.
Ellerini kalçalarıma atıp beni penisinin üzerine oturacağım şekilde denk getirmişti.
Gülümseyip kalçalarımı penisine sürtmeye başladığımda o sadece beni izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİAMOND AND COAL|TAEKOOK
FanfictionTaehyung, Kral Jeon'un hareminin en değerli cariyesiydi. [fem!Tae] [Uke!Tae] [Seme¿Kook]