7|Ölüme Yakın Olmak

9.2K 801 523
                                    

Oy vermeyi unutmayın güzellerim.
×××××××


"Kral Jeon vurulmuş!" Hayatınız boyunca,bazen bir şeylere yön veremezdiniz. Şuan tam olarak bunu yaşıyordum.

Kral Jeon'un vurulma haberi,kalbimi tekletmişti. Ülkedeki herkes çok endişeliydi,ama onların endişe sebebi yöneticileri olmazsa ne yapacakları ile alakalıydı.

Kral Jeon'a aşık değildim. Hatta ondan hoşlanmıyordum bile,fakat bana bu kadar iyi davranması benim avantajımdı.

Sevişiyorduk,bedenimi mutlu ediyordu. Günün yarısında Kral Jeon ile sevişiyor,yarısında ise tekrar sevişmeyi düşünüyordum çünkü.

Ve ayrıcalıklıydım. O olmadan bunların olmayacağına emindim. Kalbimi tekleten buydu.

Tamamen değersiz değildi gözümde, ama aşık mıydım? Emin değilim.

Ama değer veriyordum ve bunu asla inkar edemezdim. Çünkü Kral Jeon,garip bir şekilde kendisini sevdiriyordu.

Haremden çıkma yasağımdan dolayı,sadece endişe ile oturmak kalmıştı bana. Çok gericiydi. O benim değer verdiğim birisiydi ve ona bir şey olmasını tabii ki istemezdim.

Haremde ki neredeyse herkes,sokaklara dökülmüştü.
Başımdaki muhafız ve ben hariç.

Dolan gözlerim ile ne olacağını beklerken,bir anda büyük bir hız ile açılan kapıya bakmıştım.

Silvanna.. Cidden burada olma sebebi neydi?

"Ne oluyor?" Yerde yatan korumamı görünce,korku ile iğrenç ve zehir akan gülümsemesini takınan,Silvanna'ya bakmıştım.

"Güzelim,gidiyoruz." Silvanna, erkeklerden hoşlanıyordu ve yönelimi tamamen Heteroseksüel di.

Ama baskındı,birçok erkekten daha baskındı. Yatakta ve kişisel hayatında asla boyun eğmezdi. Boyun eğdirirdi,herkese.

Bunu defalarca görmüştüm. Bu 'Erkek egemen.' Dünya da tüm erkeklere diz çöktürüyordu.

"Silvanna'ya karşı gelen herkese,tanrı yardımcı olsun" Deyimi vardı koskoca Dünya da.

Yanıma gelerek ellerini belime atan Silvanna,tüm tüylerimi diken diken etmişti.

"Gidiyoruz Taehyung,seni kurtarmaya geldim." Yıllar önce,savaşta esir alınan beni,memleketime götürmeye gelmişti.

Ama sorun şuydu ki;Benim memleketim,yurdum ve evim,Kral Jeon'un yanıydı.

"Saçmalama Silvanna. Burası benim evim zaten. Çıkın dışarıya." Silavvana,kararlı ifadesini asla bozmadan,kadın muhafızlara gözü ile beni işaret etmişti.

Muhafızlar,ellerinde ki sivri uçlu mızrağı,sırtıma dayamış ve kibarca yürümemi söylemişlerdi.

Başka çarem yoktu. Dediklerini yaparak yürümeye başlamıştım. Silvanna,haremin girişinde bana siyah bir cilbap giydirmiş ve yüzümü tamamen gizlemişti.

"Sesin çıkarsa,seni öldürürüm." Kulağıma fısıldayarak,beni dışarı çıkarmış ve o kadar muhafızın içinden elini kolunu sallayarak,beni arabaya bindirmişti.

"Silvanna,gelmek istemiyorum." Demiştim net bir tavırla. Yüzümde ki peçeyi indirmiş ve bana bakmıştı.

"Ben gelmeni istiyorum,ve bak şimdi yoldayız. Her istediğimin olacağını bilmiyor musun,Taehyung?" Bir şey demeden kafamı cama yaslamıştım.

DİAMOND AND COAL|TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin