Şşşt güzellik,okumadan önce oy vermeye ne dersin?
××××××××Min Yoongi olan gerginlikten sonra Kral Jeon cidden güzeller güzeli cariyelerden reşit olmadığı gerekçesi ile hiç dokunmadığı Jimin'i getirmişti.
Jimin'i sadece korumak için sarayına aldığını biliyorduk. Min Yoongi'ye güvendiği için muhtemelen Jimin'i çıkarmış ve karşısına dikmişti.
Ve Kral Min aşık olmuş gibi minik Jimine bakmış onu almak istediğini söylemişti.
Kral Jeon net olarak Yoongi'ye "Kral Min, eğer reşit olmadan ona dokunacak olursanız,ordumu sarayınıza göndermekten çekinmem." demişti.
Daha sonraysa haremde kıyamet koparmıştı.
"SİZE ÖZELLİKLE KİM TAEHYUNG'U GETİRMEYİN DEDİM?! BENİM LAFLARIMI NE CÜRRETLE ÇİĞNERSİNİZ?!" Muhafızlara azar attığı sırada diğer cariyeler burun kırıştırıp,kıskanarak bana bakmışlardı.
Kudurun sürtükler.
"K-Kral Jeon,o an endişeden unuttuk efendim. Affedin lütfen." Dediğinde Kral Jeon hiç çekinmeden kılıcını çıkarmış ve kolunda derin bir kesik açmıştı muhafızın.
Bazen cidden korkutucu olabiliyordu,fakat doğu'nun en güçlü topraklarına erken yaşta veliaht olarak gelmişti. O yüzden çok şaşırmıyorduk bu haline.
Sadece 23 yaşındaydı ve babası vefat ettiği için o geçmişti tahta. Daha doğrusu ablası geçecekti fakat,ablasını bazı isyancılar öldürmüştü.
Daha sonraysa hepimiz odalarımıza dağılmıştık işte. Bir anda kapım kırılacak gibi açılınca gelen kişiye baktım.
Kral Jeon'u görmemle hemen ayağa kalkmış karşısında kafamı eğmiştim.
"Bir sorun mu var efendim?" Dediğimde her zamanki gibi çenemden tutmuş ve gözleri ile gözlerimi sabitlemişti.
"Taehyung,sadece açıklamanı yap. Odadan çıkma yasağın olmasına rağmen neden oradaydın?" Sakince sorduğunde cidden göz devirmek istemiştim.
"Kral Jeon. Bütün cariyelerin inmesi söylendi ve benim için kimse aksini söylemedi. Sizin emirlerinizi çiğnememi mi bekliyorsunuz?" Dediğimde dudakları kıvrılmıştı. Cesaretime ben bile hayret ediyordum.
Kral ile bu şekilde konuşmayı bırakın,tek bir kişi korkmadan yüzüne bile bakamazdı.
"Cesur ve küstahsın Taehyung." Baş parmağı hafifçe çenemi okşamış ve dudaklarıma bir öpücük kondurmuştu.
"Ama en sevdiğim özelliğin bu değil." Dediğinde cilve yapar gibi gülmüş ve dudaklarımı yalamıştım.
"En sevdiğiniz özelliğim nedir peki Kral Jeon?" Dediğimde elini belime atmış ve kendisine çekmişti.
"Bu edepsizliğin.. Beni delirtmek mi istiyorsun? Eğer Kral Min, Jimin'i beğenmeseydi seni isteyecekti. Ve bende vermeyecektim. İki krallığın savaşına sebep olabilirdin." Dediğinde yine aynı şekilde yanına yaklaşmış ve hafifçe ayaklarımın üzerinde durarak Kral Jeon ile gözlerimizi birleştirmiştim.
"Oh,bu saygısızca mı bilmiyorum ama.." Derin bir nefes alıp elimi ensesindeki saçlarda gezdirmiştim.
Bunu seviyordu,uyurken yaptığımda bile yüzü hep huzur dolu oluyordu çünkü.
"Beni kıskanmanız ve önemsemeniz çok hoşuma gidiyor efendim." Kral Jeon tekrar dudaklarıma yapıştığında hiç çekinmeden ona istediğini vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİAMOND AND COAL|TAEKOOK
FanfictionTaehyung, Kral Jeon'un hareminin en değerli cariyesiydi. [fem!Tae] [Uke!Tae] [Seme¿Kook]