★14★

1.2K 102 9
                                    

Scuzați orice fel de greșeala

Lectură plăcută ♥

POV NARATOR

Am așteptat să te trezești iar tu primul lucru pe care îl faci este sa pleci din camera? – întreabă jungkook cu brațele încrucișate încă stand pe marginea patului.

— e-eu...am avut un coșmar și voiam să confirm că nu sa întâmplat. – explica  – scuze – spune la final .

— totul în regula? – acum jungkook fiind mai calm întreabă, având un pic de îngrijorare.

— jungkook – cu teama incepe să vorbească – cum am adormit? –

Jungkook se încruntă
— nu mai știi? – întreabă... nervos?

— nu – raspunde rapid taehyung.

— ai adormit atunci când ma sunat cineva. Taehyung,nici nu am apucat sa te ating cum trebuie că tu deja erai obosit. Tu chiar ești virgin omule – povestește. Situația pentru jungkook era un pic amuzanta dar la și enervat,chiar voia să îl atingă pe taehyung.

— cine te-a sunat? – se așează pe pat langa el. Acum era liniștit .

— Irene – spune sec.

—mmm...– se gândește daca sa întrebe – c-ce voia? – întreabă într-un sfârșit

— ma întrebat când ne vedem sa repetam pentru sceneta – îi spune .

Taehyung pufnește deranjat.
— nu înțeleg de ce facem o sceneta. Suntem la liceu. Și în plus...este și un sărut. – privește în alta parte încă supărat. Jungkook trebuie să o sărute pe “ iubita” lui de față cu toți,normal că sa supărat.

Jungkook,zâmbește și îi atinge bărbia cu degetul arătător.
— Oh,ești gelos~? – întreabă îndrăgit de imaginea lui taehyung.

— nu. Nici gând – neaga

Jungkook,îl întinde ușor pe pat și își pune capul pe pieptul lui taehyung, auzandui bătăile inimii accelerate.

— stai liniștit, Tae-tae – îi spune – tot la tine mă întorc mereu – îi plasează un mic sărut pe gât – acum...– spune cu vocea mai groasă decât de obicei – continuam ce am început  câteva ore înainte? – întreabă in timp ce îi mușcă ușor mandibula.
Taehyung geme ca răspuns.

Acum in sfârșit poate să continue ce au început și nu era un vis, mai ales un coșmar.


Am stat ceva timp și m-am gândit dacă sa continui cartea dar am spus că o să o continui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am stat ceva timp și m-am gândit dacă sa continui cartea dar am spus că o să o continui.
Fac capitole mai scurte sa fie cartea mai lunga .

SAVE ME KOOKVUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum