Scuzați orice fel de greșeala
POV NARATOR
— Jeon! – Exclamă YoonGi când îl vede pe brunet in fața băi băieților. Jungkook, era sprijinit cu spatele de perete iar între brațele lui ținea o roșcată cu care se săruta. Sărutul a fost întrerupt de YoonGi când la strigat.
— uf vine domnul avocat – spune jeon in batjocură.
— daca ai ceva de spus spune-i avocatului meu, Min. Acum sunt acupat – YoonGi strânge așa de tare din dinți încât face un sunet de scârțâit .— crede-mă că ultimul lucru pe care las face este sa vorbesc cu un câine ca tine – aproape că și îl scuipă după că îi spune asta.
Acum Jungkook îl privește serios.
— ce-ai spus ? – încearcă să îl intimideze pe YoonGi, dar nu funcționează. – uite Min, daca te-am lăsat să faci ce vrei tu până acum asta nu înseamnă că îmi poți vorbi așa – o îndepărtează pe roșcata aceasta da ochii peste cap spunând ceva, dar nici unul dintre băieți nu o baga in seama .— nu te umfla în pene jeon. – îi spune YoonGi – nu ți-am cerut permisiunea să fac ceva așa că nu te simți prea mare –
—mmm.... Discuția asta pare prea interesanta . Ne trebuie un loc mai liniștit – spune Jungkook – ce spui sa vorbim in baie? – YoonGi nu spune nimic doar deschide ușa bai și intră în încăpere. Jeon rânjește la gândurile din mintea lui.
YoonGi ar trebui să își măsoare cuvintele în fața lui.Taehyung iese din vestiare, parul lui avea picături de apă. Ia prins bine dușul, acum îl caută pe hyung-ul sau.
Poate sa dus să mănânce
Gândește .
Merge lejer pe holurile pusti, fara ai fi teama că cineva îl lovește.
La un colț de hol cineva se împiedică de el.
Băiatul îl privește încruntat iar taehyung se gândește că liniștea lui sa terminat.Încearcă să își ceară scuze chiar daca nu este vina lui dar atunci băiatul îl întrerupe .
— daca tu ești aici, atunci cine este in baie cu jungkook? – întreabă confuz . – deci înseamnă că nu este bătaie ? – spune dezamăgit
— p-poftim? – întreabă confuz taehyung
Bătăi?
— jungkook bate pe cineva în baie și credeam că ești tu, dar tu ești aici. Atunci cine...? Hey unde fugi?! – Taehyung se întoarce și începe a alerga către sanitar .
— YoonGi...nu îmi spune că ai făcut așa ceva– spune prin șoaptă in timp ce alerga către locul bătăi.
Intra rapid in baie. Prima dată a crezut că nu o să îl lese sa intre, erau doi băieți înalți in fața ușii și nu lasă pe nimeni sa treacă. Taehyung sa speriat când a auzit toate acele sunete din încăpere. Când a vrut sa intre nimeni nu la oprit, unul dintre băieți ia zâmbit in coltul gurii ceea ce la speriat și mai tare .
Erau vreo șase inși în baie .
YoonGi era ținut de gât de un tip in timp ce jungkook se râdea de el. Jungkook doar avea o vânătaie pe când YoonGi avea fața acoperită de sânge și ochiul stâng începuse să se umfle.— y-yoongi hyung...– jungkook se întoarce către el când îi aude vocea și îi zambeste
— ce bine că ai venit și tu. Ne trebuia invitatul de onoare pentru ceea ce va urma. Ce păcat că nu ți-ai adus floricelele ...dar noi avem pentru tine stai liniștit. – îi spune jungkook zâmbind . Face o mișcare din cap și doi tipi se apropie de el, unul îi blochează brațele, lundul în brațe pe la spate. Acum taehyung putea mișca doar capul un pic. Celălalt tip doar stătea lângă ei.
CITEȘTI
SAVE ME KOOKV
FanficTaehyung,suferă de bullying la el in liceu din cauza lui jeon jungkook,fost cel mai bun prieten al lui și actual "dușman" Ce se va întâmpla când ei doi vor trebui sa locuiască în aceeași casă cu familiile lor? Se vor apropia mai tare sau se vor "ur...