Scuzați orice fel de greșeala
POV NARATOR
Oftează și se așează în fund . Se uita la ceas crezând că tot ce sa întâmplat a fost doar un coșmar .
6 seara.
Nu știe cum a ajuns acasă sau in pat dar de-abia sa trezit și toate amintirile l-au lovit deodată.
Se uita in partea cealaltă a patului .
Nu este nimeni.
Speriat se da jos rapid și aleargă pe scări încercând să-l găsească.
Nu găsește pe nimeni. Din nou.
Se urca cu viteza luminii în camera lui pentru aș lua telefonul.
Apelează numărul mamei sale și când răspunde întreabă cu disperare unde sunt.
— suntem la spital, jungkook. Taehyung a avut un accident.– spune tristă
Îi închide fara sa mai spună ceva.
Lacrimile îi inunda ochii inevitabil.
— ce am făcut?....– se așează jos pe podea și își îngroapă mâinile în parul lui trăgând de el cu disperare .
— te rog ieși de aici....ieși! – tipa. Trage și mai tare de parul lui – te rog lasă-mă în pace – plângând, roagă – nu vreau să-i fac rău. te rog lasă-mă! – aude întruna o voce ce îi spune "trebuia să-l omori" el nu vrea asta .
— nu,nu, nu ,nu! Nu vreau! El nu! Pe el îl iubesc ! Te rog lasă-mă! – se întinde pe podea , capul lui doare din cauza plânsului și "zgomotul" ce îl aude.Se simte îngrozitor . El nu voia să-i facă rău lui Taehyung sau lui YoonGi doar că.... El a preluat controlul în momentul nepotrivit.
Mereu îl făcea să facă lucruri ce nu voia, cum ar fi sa îl lovească pe taehyung.El nu voia, dar când devenea conștient deja îl rănise pe taehyung. Voia să-și ceară scuze, dar ce îi spunea? Că este nebun? ca suferă de schizofrenie? Nu, nici asta nu-i poate spune . O să se îndepărteze și mai mult decât o face.
El doar îl vrea pe taehyung lângă el. Sa doarmă amândoi îmbrățișati și sa se trezească alaturi de el. Nu să-l vadă pe taehyung într-un spital din cauza lui.
Trebuia să facă ceva urgent .
Dar gândul că Taehyung sa îndepărtat din cauza boli lui nu-l ajuta cu nimic .
Știu că actualizez greu dar vreau sa o termin.
Cartea asta am cam uitat o din cauza că înainte nu prea votau sau comentau dar ultimele capitole primeau des comentarii și îmi aducea aminte de ea. Aș fi vrut sa actualizez mai devreme dar nu aveam idei .
Ce credeți despre jungkook și ce se trebui sa facă?
CITEȘTI
SAVE ME KOOKV
FanfictionTaehyung,suferă de bullying la el in liceu din cauza lui jeon jungkook,fost cel mai bun prieten al lui și actual "dușman" Ce se va întâmpla când ei doi vor trebui sa locuiască în aceeași casă cu familiile lor? Se vor apropia mai tare sau se vor "ur...