2

869 71 18
                                    

Upuzuun bir bölümle geldim.Bu bölüm Luhan geliyor ^^ Herşey kafanızda şekillensin diye ayrıntılarıyla yazdım.Yorum bırakmayı unutmayın lütfen.Neyse hadi iyi okumalar ^•^

Sabahın bu saatleri mahallelinin uyku,Sehun'un ise işe koyulma vaktiydi.

Etrafta in cin top oynadığı için merdivenleri yuvarlanmadan,doğru düzgün indi.Rutin siparişlerden ilkini halletmek için yola koyuldu.Haftada bir alt mahalledeki ajummaya üç çuval şeker götürürdü.

Vakit kaybetmeden el arabasına üç çuvalıda yerleştirip teyzenin evine gitti.

"Omoo.Yakışıklı Sehun'umuz gelmiş." dişleri dökülmüş teyze konuştuğunda Sehun en geniş gülümsemesini takınıp çuvalları bir bir el arabasından indirdi.

Son çuvalıda indirdiğinde doğruldu ve teyzenin,gecekondularla birlikte yollarıda manzarasına ekleyen terasından,sigarasını yakan Kris'i gördü.

Deli rolünü bir kenara bırakıp son sürat fırladı ordan.El arabasını ve bir elvedayı unutarak.

Koşarak marketin önüne geldiğinde bisikletine atlayıp Kris'in kiraladığı evin yakınlarına geldi.Neyseki yetişmişti.

'İşte başlıyor.2 yıldır bekliyorum.Fakat o öylece gelip görevini yap diyor.Adını tarihe yazışını gözlerimle görmek istiyorum'

Yarım saatlik yolculuktan sonra takibi durdurmuştu.Ağrıyan bacaklarını hafifçe ovalayıp Kris'in girdiği oldukça büyük binaya girdi.Kris sırtında asılı olan kılıfındaki elektro gitarını eline alıp asansöre bindi.Cam asansör birer ikişer dolduktan sonra kapılarını kapatacakken bir el durdurmuştu.

Sehun arkası dönük bir biçimde asansördeki yerini aldı.Kabin 13.kata geldiğinde durmuştu.

Herkes çıkarken Sehun kolonun arkasına saklanmış Kris'in gitmesini beklemişti.Kris iki kanatlı kapıdan içeri girdiğinde Sehun adını tarihe yazdıracak işi gittikçe daha da merak ediyordu.

Kapıya baktığında elektro gitar ve bateri görselleriyle desteklenen yarışma afişini gördü.Elindeki gitarın ne anlama geldiğini anlamaya başlamıştı.Çaktırmadan içeri sızdı.

Kris'in sırası gelene kadar bekledi.

14 adaydan sonra sıra Kris'indi.Gitarının kalın ipini boynundan geçirip penasını tellere dokundurdu.Tiz bir ses kulakları tırmalarken Kris sırasıyla tüm notaları gezdi.'Do-re-mi-fa-sol-la-si..'

Sehun kahkahalara boğulurken,jüri tarafından kapı dışarı edilen Kris rezil olmuştu.

Büyük yapının kafeteryasına geldiklerinde Sehun hala gülüyordu.

"Yaa?!Ne var bunda bu kadar gülünecek?"

"Ahh!Cidden tarihe adını nota çalarak mı yazacaktın?"

"Sehun.Görevim müzik sektörüne geçip rock yıldızı olmaktı."

"Hey!Benimkinden iyidir.Ben aptalı oynuyorum."

Kris söylediğine gülerken ciddileşti.

"Başta kolay olacağını düşünmüştüm.Güney'li çocukların hem iyi şarkı söyleyip hem iyi gitar çalacaklarını düşünmemiştim."

"İşin zormuş be Kris." Sehun hala alaycı tavrındaydı.Kris'in üzülebileceğini düşünüp yumruğunu havaya kaldırıp 'fighting' işareti yaptı."Biz kimiz?Vatanımızın yenilmez askerleri."

Kris cesaretlenme işini fazla abartıp oturduğu sandalyeden kalmış ve son ses bağırmıştı."Haklısın.Ellerim kanayana kadar deneyeceğime and içerim."

SECRETLY GREATLY (은밀하게 위대하게) [ASKIDA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin