Bölüm 8

595 6 0
                                    

Tepe bir yerde, deniz manzaraları bir yere gelmiştik.

"Kimse yok"

"Ne o Arya Hanım korktunuz mu? Merak etmeyin bir şey yapmam size ben." Yine pis pis sırıtıyordu, boşuna piç demiyorum yani biliyorum. Ayrıca burada tecrübe konuşuyor.

"Annenle babam mutlular."

"Yani bilmiyorum... Öyle göründükleri kesin."

"Annenle konuşmadın mı hiç"

"Bu konu da hayır ama yakınızdır biz, genelde her şeyi konuşuruz."

"Pek de her şeyi değil." Yine konuyu o geceye getirmişti. Piçliğine daha da piçlik kattı. Camdan dışarıya bakıyordum. Cevap vermek için tam ona doğru döndüğümde nefesini yüzümde hissettim. Resmen bana yaklaşıp dönmemi bekliyordu.

   O kadar yakındık ki, birazcık oynasam dudaklarımız değecekti. Hele o dudaklarından gelen sıcaklık beni kendine çağırıyordu. Çok zorlanıyordum ve bu onu biliyordu, bu da hoşuna gidiyordu. Ne olmuştu bana aşık oluyor olamazdım canım... Sadece ten çekimiydi, tutkuydu bu yaşadığımız. Şuan ne annemi ne de başkasını düşünüyordum. Sadece anın tadını çıkarmak istiyordum... Anın tadı... Tadı... O dudakların tadi...

   Ani bir hareketle hiç düşünmeden dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Güven ilk başta şaşırdı ama sonra hiç bozuntuya vermeden bana karşılık verdi. Dudaklarımız ahenkle dans ediyordu. Resmen susamış ve susuzluğumu gideriyormuş gibi hissediyordum. Öpüşmemiz daha da derinleşmeye başlamıştı. Ani bir hareketle koltuğumdan kalkıp bir bacağımı Güven'in öbür tarafına atıp kacağına oturdum. Ellerim saçlarında ve yüzünde geziniyordu. Sırtım onun sıcak avuç içlerini hissediyordum. Public sex'e doğru resmen koşuyordum. Kalçalarımı o kadar bastırıyordum ki ona, altımda ki kocaman erkekliğini baya hissediyordum.

"Güven..."

   Beni susturup tekrardan dudaklarıma yapıştı. Ellerim vücudunda gezintiye çıktı. Pantolonu patlayacak gibiydi. Üstümdekini sıyırmak için yeltendi ama benim durdurmamla dudaklarımız ayrıldı.

"Arya..."

"Bu bile çok fazlaydı... Yapmamalıydık."

"Ama yaptık ve daha da fazlasını istiyoruz"

Güven'in kucağından hızlıca kalkıp koltuğuma geri oturdum.

"Eninde sonunda oturacağın yer belli Arya. Dayanamıcaksın, dayanamıcam ve dayanamıcaz. Bunu çok iyi biliyorsun"

   Hiçbir şey dememiştim. Çünkü haklıydı. Daha dün pes etmem havaları atıyordum, bugün çocuğu kendi isteğim ile yedim resmen. Ama tahrik etmişti, o da kaşınıyordu ve istiyordu.

   Eve döndüğümüzde hiçbir şey demeden yine odama çıkıp hemen yatağıma girdim. Büyük ihtimal rüyamda Güvenle ikimizi görecektim çünkü başka bir lanet olsun ki düşünemiyordum.

   Bir saat geçmişti ama uyuyamamıştım. Birdenbire yataktan kalktım, düşünemiyordum, düşünmek de istemiyordum. Parma uçlarımda yürüyerek Güven'in odasına çıktım. Evde hiç ses yoktu, zaten saat de geçti, herkes kesin bilmem kaçıncı rüyasını görüyordu. Kapıyı sessiz bir şekilde araladım. Güven yatakta masum bir şekilde uyuyordu. Arkamdan kapıyı kilitleyip Güven'in yanına yavaşça uzandım. Çok şükür uyanmamıştı. Biraz kokusunu çekmek istemiştim, sarılmak istemiştim... Galiba aşk buydu kokusunda uyumak...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimi Dolduran NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin