Bölüm 5

586 5 0
                                    

   Ona özel değildi tabi ama o gece yaşananlar, sevişmemizin o derinliği, içtenliği ona özel miydi acaba? Biraz durakladıktan sonra konuşmaya başladım.

"H-hayır sana özel filan değildi." Off keşke böyle de demeseydim. Şimdi diyecek ki bu kız önüne gelenle sevişiyor. Kısmen de doğru sayılır gerçi ama neyse...

"Kekeledin?" Aha da çaktı!

"Kekelememin seninle alakası yok. Dilim sürçtü sadece. Hem sen niye umursuyorsun ki insanların bana bakıp bakmamasını?" Konuyu değiştirmek için en baştaki mevzuyu atmıştım ortaya. İşe de yaramıştı.

"U-umursadığım filan yok canım niye umursayayım?!"

"Kekeledin?" Derin bir nefes aldı ve hızla belimden çekip beni kendine iyice yaklaştırdı. Göğüslerimiz birbirine değiyordu. Kulağıma yaklaşıp fısıldadı;

"O gece çok güzeldi." Sesi çok içtendi.

"Biri görecek." Umurunda bile değildi. Pozisyonu değiştirmeden devam etti kulağıma fısıldamaya. Nefesi her vuruşunda boynuma içim ürperiyordu.

"Güzel değil miydi?" Ne güzeli be oğlum muhteşemdi diye bağırmak istiyordum.

"G-güzeldi." Ağzımdan zar zor çıkmıştı. Kulağımdan uzaklaşıp bu sefer alnını alnıma dayadı. Bir süre sessizce o şekilde öyle durduk. Eli sırtımda yavaş yavaş hareket ediyordu. Her dokunduğu yer delicesine yanıyordu. Midesinde kelebekler uçuşmak dedikleri bu olsa gerek. E bu kadar kısa bir sürede böyle hissetmem normal mi? Hadi bunu geçtim benim böyle şeyler hissetmem normal mi?

Burnu burnuma değiyordu. İkimizden de ses çıkmıyordu. Sadece derin derin nefes alıyorduk ve bu yüzden göğüslerimiz daha da sarılıyordu birbirine. Sonunda sessizliği bozan ben oldum.

"Bu çok yanlış."

"Kime göre? Neye göre?"

"Zamanlamamız çok yanlış. Annem... Baban..." Elleri daha da sıkı dokunmaya başladı tenime. Onu delicesine istiyordum evet itiraf ediyorum onu delicesine istiyorum!!!

"Aslında zamanlamamız pek de yanlış sayılmaz." Ne demek istemişti şimdi o. Annem ile babası evleniyor daha yanlış bir zaman olamazdı herhalde.

"Bir kere bizim birbirimizden haberimiz yoktu tanıştığımızda. Ayrıca, annen ve babam evlenmese kim bilir bir daha ne zaman karşılaşacaktık. Belki de hiç..." Haklıydı... Hem de çok haklıydı... Hala birbirimize inanılmaz derece yakınlıkta duruyorduk.

"Arya?"

"Hı?"

"Bana gitmek ister misin?"

İçimi Dolduran NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin