PADA WAKTU PAGI ;-
Tinggg Tinggg Tinggg (bayangkanlah yg ni ringtone iphone sjsjsjssjsj)
"Eugh siapa lak call pepagi buta nihh"
Yewon pon menjawab panggilan tersebut ..
"Nae ??"
"YAK PABO !! MANA KAU HAA ?? DAH MEREPUT AKU TUNGGU KAU KAT BAWAH !! KAU DAH SIAP BELOM ??"
"Eyh apa kau nihh , pepagi buta dah jerit kat telinga aku , ehh jap siap pergi mana ??"
"SEKOLAH LA PABO !! KAU TENGOK DAH PUKUL BERAPA SEKARANG !!"
Yewon melihat jam sudah menunjukkan pukul 7:15 am ..
"YAK AKU TERLAMBAT LAGI !! EH KAU TUNGGU KEJAP !!"
Yewon mencampak handphone dan terus bersiap ..
Skip 50 minit kemudian ~
Semasa PDPC berjalan seperti biasa , kelas 5-1 sedang menunggu kehadiran cikgu mereka yg akan menggantikan Puan Sowon .
"Haihh nasib baik pak guard tu baik , kalau tak memang kena duduk luar" Eunbi menceritakan semuanya pada sahabatnya yg lain , Eunha dan Yerin ..
Yewon yang dari tadi asyik diam mengelamun sesorang ..
"Woii , asal diam ??" tegur Yerin ..
"Hmm takde pape" Yewon hanya menjawab dengan ringkas ..
"Cerita jelah , jangan la pendam"
-ermm mula la Eunha mengACAH
"Aku- ermm"
"Kau ape ??"
"Ak-aku k-kena ..."
Eunbi ketuk meja*
"KAU KENA APE !!?""AKU KENA KAHWIN !!"
"HAA !!??" terkejut mereka bertiga ..
Flasback on ;-
"WAE EOMMA !!? KENAPA YEWON KENA KAHWIN ?? YEWON MASIH MUDA LAGI UNTUK BERKAHWIN !!?" merungut Yewon ..
"Tapi Yewon , ini cara yg terbaik untuk balas budi baik Tuan Park , dia lah yg bayar semua hutang appa !!" kata En.Kim ..
"Okay , appa nak cakap yg appa nak jual Yewon , camtu ??" tengking Yewon ..
"Bukan itu maksud appa-"
"Sampai hati eomma dan appa buat camni kat Yewon kan . Yewon benci eomma dan appa"
Yewon lari menuju kebilik dan mengunci pintu biliknya . Dia tidak ingin berkahwin pada umur yg masih muda . Dia sangat kecewa pada eomma dan appa nya yg asyik menjodohkan dia dengan anak Tuan Park dari CEO syarikat terbesar di Seoul .
"Hiks .. kenapa !! hiks hikss .."
Yewon menangis dan terus menangis sehingga dia terlelap dibuai mimpi ..
Flashback off ;-
"Ermm mesti handsome kan ??" - Eunha
"CEO ehh ?? Wahh ok la tuhh" - Eunbi
"Jangan ii kau kena kahwin dengan orang tua" - Yerin
"Kepala bapak kau" - Yewon
HAHAHAHAHAHA
Mereka pon ketawa bersama ..
Tuk Tuk Tuk !!
"Selamat pagi cikgu" - students
"Selamat pagi , student . Sila duduk"
Semua pelajar duduk ditempat masing ii ..
"Okay guys , harini kita ada guru baru yg akan menggantikan Madam Sowon"
Lelaki tersebut masuk kedalam kelas itu dan memperkenalkan dirinya kepada semua pelajar .
"Annyeonghaseyo , Park Jimin imnida"
Jimin menundukkan badannya .
Betapa terkejutnya Yewon apabila melihat seorang namja yg dia kenali itu sedang berdiri dihadapan .
"Awak !!??"
Yewon dan Jimin menunjuk antara satu sama lain ..
To Be Continue ...
Mintak maaf lah kalau part ni tak best , lagipon idea kejap datang kejap pergi EYHH BODOE SEHH , ehh ehemm ehemm ..
Papepon jangan lupa vote and comment ehh ❤️
Kalau tak best jangan la marah aduhaii tak rilek ahh kau nihhh ehh HAHAHA GURAU II
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
HUSBAND OR SIR ??
FanfictionKim Yewon X Park Jimin Nak tahu ceritanya macam mana ?? Baca lah HAHAHAHA ok tibe 😂❤️