Yah guys , gue mau jadi indonesia yah OK TIBE
okay maybe ni dah nak akhir kot , ah korang baca jelah ehh , okayy selamat membacaaaaa 😚
___________________________________
"Eh eomma , awalnya siap" kata Yewon ..
"Dah lama eomma tunggu , kamu buat apa dalam bilik lelama ??" tanya Puan Park ..
"Errmm ... ehh eomma jom la dah lambat ni , nanti appa balik kebuloh kang sebab makanan takde" Yewon menukar topik ..
"Haa yelah sayang~"
Mereka pon pergi ke supermarket bersama - sama ..
Skip malam ;-
"Oppa~" panggil Yewon ..
Jimin hanya diam dan hanya menghadap pada handphone nya ..
"Oppa , Yewon panggil ni" panggil Yewon lagi ..
Jimin hanya diam lagi dah lagi ..
"Okay kalau macam tu ..."
Yewon mengunci pintu . Kemudian dia berdiri dihadapan Jimin lalu dia membuka kesemua pakaiannya ..
"Ini yg oppa nak kan . Baiklah , Yewon dah bersedia" Yewon menahan air matanya ..
Jimin meletakkan handphone nya diatas meja lalu dia berdiri mendekati Yewon ..
"I'm ready for you , Sir~" kata Yewon yg sedikit menggoda sambil menahan air mata nya ..
Jimin memetik jari , tiba - tiba air mata Yewon mengalir . Kemudian Jimin mengelap air mata yg jatuh dipipi Yewon ..
"Tolong jangan paksa diri awak , Yewon" kata Jimin ..
"Saya memang dah bersedia , saya tak paksa diri saya" kata Yewon ..
"Kalau awak dah bersedia , kenapa awak menangis ??" tanya Jimin ..
"Sebab saya tak tahu apa salah saya , sampaikan saya panggil awak pon awak tak dengar . Awak hiraukan saya . Daripada pagi sampai lah sekarang awak macam tak puas hati dengan saya" Yewon menangis ..
Jimin memeluk Yewon dan menenangkannya ..
"Mianhae , saya tak sepatutnya buat awak macam tu . Saya sayang awak" kata Jimin ..
Apabila keadaan semakin reda , Yewon pon semakin tenang , dia memandang Jimin .
"Saya- emmmph .. "
Belum sempat Yewon menghabiskan kata - katanya , tiba - tiba Jimin mencium dan melumat bibir Yewon ..
"Boleh saya mula kan ??" tanya Jimin dengan suara yg lembut ..
Yewon hanya mengangguk dan senyum pada Jimin ..
Dan bermula la kegiatan panas pada pasangan suami istri ...
Seminggu kemudian ...
"Jimin , jaga istri kamu baik ii eh . Jangan buli dia okay" kata Puan Park ..
"Alah eomma ni . Macam Yewon ni budak kecil pulak" kata Yewon ..
"Hahaha memang budak kecil pon , budak kecil ni lah yg eomma dan appa sayang" Puan Park mencubit pipi Yewon yg gebu seperti pau itu ..
"Jimin , jaga diri elok eh . Tolong tengok - tengokkan syarikat appa tu" kata Tuan Park ..
"Nae appa" kata Jimin dengan ringkas ..
"Janji dengan Yewon , kalau eomma dah sampai sana bagitahu Yewon okay" Yewon menunjukkan pinky promise nya pada Puan Park ..
Puan Park pon membuat pinky promise dan memeluk Yewon dengan erat ..
"Jaga diri !!" jerit Yewon dari jauh ..
Tuan & Puan Park pon menaiki kapal terbang ..
Jimin melihat Yewon menangis ..
"Hey sayang , janganlah menangis" Jimin mengelap air mata Yewon ..
"Eomma dan appa pergi selama 2 tahun , lama tuh" kata Yewon ..
"Alah tak lama pon . Pejam celik , pejam celik , dah masuk 2 tahun nanti , jangan risau , eomma dan appa baik ii je kat sana" kata Jimin ..
Mereka pon pulang kerumah mereka ..
"Pesawat 201 telah disyaki meletup di permukaan laut xxx , seramai 112 orang maut , manakala 25 orang lagi cedera parah ..." - TV
"Awak !! Sini cepat !!" Yewon memanggil Jimin ..
"Kenapa ni ??" tanya Jimin dengan gelabah ..
"I-ini bukan ke kapal terbang yg eomma dan appa naik tadi ??" tanya Yewon ..
To Be Continue ...
Okay part 9 conferm sedih ... kot HAHAHAHA MEMANG TAK AH pffft
Cerita aku makin merepek merapu menyapu ape semua lah , papepon terima kasih la kerana setia dengan cerita ni , saya sayang anda ... 😚
Vote ye sayanggggg ❤️
YOU ARE READING
HUSBAND OR SIR ??
FanfictionKim Yewon X Park Jimin Nak tahu ceritanya macam mana ?? Baca lah HAHAHAHA ok tibe 😂❤️