part 6 ;-

28 5 0
                                    




"Ingat ye Jimin , Yewon masih muda , dia belum lagi jadi istri kamu , jadi tolong behave sikit , eomma tahu kau tak boleh tahan" kata Pn.Park ..

"N-nae eomma" kata Jimin ..

Pn.Park pon keluar drpd bilik dan tinggal Jimin dan Yewon sahaja didalam bilik itu ..

"Haa tu la padan muka kena marah dengan eomma , yg gelabah sangat dah kenapa ?? eyh teruk sangat tu" merungut Yewon ..

"Oppa jadi macam ni sebab Yewon cantik sangat , oppa tak dapat nak menahan nafsu oppa ughh" Jimin mengeliat ..

"Eyh dah tua pon ada nafsu-" Yewon menutup mulutnya kerana dia tidak sengaja berkata begitu ..

"Yewon cakap apa ?? orang tua ?? ulang balik ayat tu" kata Jimin ..

"Eyh takde pape"

Yewon cuba untuk bergerak tetapi tangan dia ditahan oleh Jimin .Kemudian , Jimin mendekatkan wajahnya ke wajah Yewon ..

"Ulang balik ayat tadi~" kata Jimin dengan suara yg lembut ..

"O-oppa ni m-macam orang t-tua" kata Yewon dan terus memandang bawah kerana takut dengan pandangan Jimin ..

"Orang tua eh ?? orang tua ni lah yg akan menjadi suami Yewon sampai mati" kata Jimin sambil menyentuh lembut tangan Yewon ..

"Oppa , jom tidur . Esok oppa kena pergi sekolah"Yewon melepaskan tangan Jimin dan terus baring menghadap dinding ..

Jimin mendekatkan bibirnya ke telinga Yewon dan berkata ...

'Hutang kita belum selesai lagi eh , tunggu lepas kita kahwin nanti ye . Oppa akan selesaikannya dengan sepuas hati oppa . Just wait and see , okay goodnight sweetheart'

Jimin pon baring disebelah Yewon sambil memeluknya ..



Seminggu kemudian ...

"Yewon , bila kau dengan Sir Jimin tu nak kahwin ??" tanya Eunbi ..

"Hujung bulan ni" kata Yewon ..

"Ouh okay" kata ringkas Eunbi ..

"Lepas kau kahwin , kau berhenti sekolah ke ??" tanya Yerin ..

"Eh takdelah , aku nak habiskan pembelajaran aku sampai hujung tahun ni , lagipon kita kan ada exam akhir tahun ni , so aku taknak sia - siakan pembelajaran aku selama 6 tahun ni" kata Yewon ..

"Ermm betul jugak tu" kata Eunha ..

"Kim Yewon , Come to my room now !!"

"Haih apa lagi orang tua tu nak ??" tanya Yewon ..

"Ish pergi jelah , mana tahu ada something urgent ke kan" kata Yerin .

"Haa yelah , jumpa kat kelas nanti" kata Yewon dan pergi menuju ke bilik bakal suami nya yg bernama Park Jimin itu ..

Tok Tok Tok !!

"Masuk"

Yewon pon masuk..

"Kunci pintu"

Yewon mengunci pintu tersebut ..

"Duduk sini"

Yewon duduk menghadap Jimin ..

"Bukan kat situ , kat sini"

Yewon hanya pasrah lalu dia duduk di atas pangkuan Jimin . Kemudian Jimin memeluk Yewon ..

"I miss you baby~ eumm" kata Jimin dengan suara yg lembut ..

"Oppa nak apa ??" tanya Yewon ..

"Oppa nak Yewon" kata Jimin dengan selambek ..

"Tunggu lepas kahwin la" kata Yewon ..

"Eumm taknak , nak sekarang" Jimin dapat merasakan ia akan tegang disitu ..

"Oppa~ Yewon tak bersedia lagi" kata Yewon yg merasakan tidak selesa ..

"Eumm nae~" Jimin melepaskan pelukannya ..

Yewon terus mencium Jimin dan keluar dari biliknya ..








"Eomma ?? Appa ?? Kenapa ni ??" tanya Yewon yg berasa pelik apabila melihat Tuan Park dan Puan Park dalam keadaan sedih ..

"Yewon~ eomma nak cakap sesuatu" kata Puan Park ..

"Cakap la apedia ??" tanya Yewon ..

"Kamu kena kahwin dengan Jimin pada hari esok" kata Puan Park ..

"Kenapa tiba - tiba ?? kejap kenapa ni ?? eomma~ what's wrong ??" tanya Yewon sengan penuh resah ..


To Be Continue ...


Dengar cerita pkp diteruskan sampai 28 April ni , wah siapa yg sayang PM tu ermm sep la sikit , hw aku dah berhabuk kat atas meja tuh SJSHSJSHSJSHSHSHJ

Vote and comment ye anuck ii ❤️

Anda sangat dihargai 😚✊🏻

HUSBAND OR SIR ??Where stories live. Discover now