part 4 ;-

30 7 0
                                    

Jimin membuka pintu bilik Yewon dan melihat Yewon sudah tidur . Jimin masuk dan duduk disisi kanan Yewon dan menatapnya ..

"Saya tak rasa yg awak ni ikhlas nak kahwin dengan saya , lagipon kita baru je kenal , latar belakang awak pon saya tak tahu , apetah lagi pasal keluarga awak" kata Jimin ..

Jimin meletakkan kepalanya disisi Yewon dan mula terlelap ..

Yewon sedar dari tidurnya kerana ingin membuang air kecil , dia merasakan ada orang baring disebelahnya . Dia menoleh kemudian terkejut melihat Jimin sedang tidur disisi kanannya ..

"Eyh nak kejut ke tak ?? Aku tak tahan nihh eumm"

Yewon mencuba untuk bangun tetapi tak boleh kerana badannya masih sakit akibat terjatuh ditepi jalan tadi ..

"Papepon , aku kena kejutkan dia" kata Yewon dan cuba untuk membangunkan Jimin ..

"S-sir~" panggil Yewon sambil menepuk perlahan kepala Jimin ..

"Eugh~ . M-mianhae sebab saya tertidur" Jimin mengeliat ..

"Ah gwenchana"

"Yewon , saya nak-"

"Eumm Sir , saya nak pergi toilet dulu" kata Yewon yg merasa sedikit saja lagi dia mahu membuang air kecil , dia terus bangun dan berlari menuju ke tandas walaupon badannya masih sakit ..

"Patutlah lain semacam , takpelah aku tunggu dia" kata Jimin ..

FLUSHHHH~

Yewon keluar dari tandas dan melihat Jimin masih ada disebelah katilnya ..

"Ah dah lega ??" tanya Jimin yg tak semengah ..

"Lega dah" kata Yewon yg sedang berjalan dan duduk berhadapan dengan Jimin ditepi katil ..

"Yewon~" panggil Jimin ..

"Yup ??" Yewon memandang Jimin ..

"A-awak ikhlas ke nak kahwin dengan saya ??" tanya Jimin dengan penuh tekun ..

"Saya hanya menurut permintaan eomma dan appa" tiba - tiba Yewon menangis ..

"Eh a-awak jangan nangis , m-mianhae kalau saya tanya macam tu kat awak , saya cuma nak kepastian je"

Jimin tak tahu nak buat apa , dia terus memeluk Yewon dengan erat sambil membelai rambutnya ..

"Shutt shuttt jangan nangis" kata Jimin dengan suara yg lembut ..

"Saya rindu eomma appa hiks hiks" kata Yewon ..

Jimin merasa kesian kepada Yewon , dia memeluk Yewon itu dengan penuh erat ..




"Saya akan cuba menjadi yg terbaik untuk awak Yewon" bisik Jimin ..





___________________________________

"Okay semua , saya nak beritahu bahawa Yewon tidak hadir kesekolah dalam masa seminggu" kata Jimin pd pelajar kelas 5-1 ..


"Eunbi , Eunha dan Yerin , petang ni awak bertiga free tak ??" tanya Jimin ..

"Kami sentiasa free , kenapa Sir ??" tanya Eunbi semula ..

"Petang ni , tunggu saya kat cafe pukul 4"

"Kenapa Sir ??" tanya Yerin pula ..

"Adela , just wait and see" Jimin tersenyum ..




Pukul 4 petang ;-

"Eyh mana Sir ni ??" tanya Yerin ..

"Jangan - jangan Sir tipu kita" kata Eunha ..

"Eh tak mungkin la dia tipu kita" kata Eunbi pula ..

Kemudian , seorang namja tua menerjah mereka bertiga ..

"Ermm maafkan saya kalau menggangu , cik ni Hwang Eunbi ke ??" tanya namja tua itu ..

"Haa ye saya , kenapa ??" tanya Eunbi pula ..

"Ini arahan drpd Tuan Park Jimin , awak bertiga perlu ikut saya" kata namja tua itu ..

TINGGG TINGGG TINGGG

"Ye tuan~"

"Dah jumpa diorang ??"

"Dah tuan"

"Bagi saya cakap dengan diorang"

Namja tua tersebut menguatkan volume dan menghulurkan phone itu kepada mereka bertiga ..

"Hello ?"

"Hello Sir ??"

"Saya nak awak ikut driver saya "

"Pergi mana Sir ??"

"Nanti awak tahu lah"

"Nae Sir"

Tut tut tut tut ...

"Baiklah cik , sila ikut saya" kata driver tersebut ..

"Nae"

Mereka bertiga pon ikut driver tersebut ..


To Be Continue ...

Haa itu diaaa , cerita yg tak berupa macam cerita HAHAHAHA

Tak lama lagi cerita ni dah nak ending HAHAHAHA MESTI KORANG SUKA KAN ??

Vote and comment ehh kawan ii sekalian , meuwahhhh 😂💋

HUSBAND OR SIR ??Where stories live. Discover now