"Yewon pula- "
"Haa dah sampai anak kesayangan Kim nih" kawab namja itu ..
"Siapa kau !!?" tanya Yewon dengan penuh baran ..
Namja itu mendekati Yewon ..
"Aku ? Aku ni boss dari kelab jualan yeoja yg cantik macam kau , appa kau dah pinjam duit aku sebanyak 6.5m , banyak tuh . Appa kau dah janji akan bayar balik , tapi , satu apa pon tak bayar lagi . Jadi aku nak tuntut benda yg sangat berharga , iaitu kau" namja itu menyentuh Yewon ..
"K-kau jangan s-sentuh anak a-aku !!" kata En.Kim dengan penuh kesakitan ..
"Appa hiks hiks apa semua nih ??" Yewon menangis ..
"Maafkan appa sayang . Appa terdesak masa tuh , appa cuba untuk bayar balik tapi-"
"Tembak dia !!"
BUNGGG !!!
"Appa !!!" jerit Yewon dan ingin pergi kepada eomma dan appa nya tetapi ditahan oleh namja itu ..
"KAU MEMANG TAK GUNA !!"
Yewon menggigit tangan namja itu dan keluar dari tumah itu untuk melarikan diri ..
"Lari Yewon !!" jerit eomma nya ..
BUNGGG !!!
Yewon berhenti dan terkejut apabila mendengar tembakan kali kedua . Yewon menangis dan tidak boleh mendiamkan diri dan terus berlari .
Sudah 1 jam Yewon melarikan diri dari rumah , Yewon sudah tidak berdaya kerana berlari tadi , dia sudah tidak larat dan dia jatuh pingsan di tepi jalan ..
"Eugh-" Yewon cuba membuka mata dengan perlahan ..
"Eh Yewon , kamu dah sedar !!"
"S-saya kat mana ?? Makcik ni siapa ??" tanya Yewon yg cuba menyedarkan diri ..
"Eh sayang , kamu kena rehat"
"Saya kat mana ?? A-apa yg dah jadi kat saya ??" tanya Yewon yg masih panik ..
"Saya jumpa awak pingsan kat tepi jalan tadi"
"S-sir Jimin" Yewon masih dalam keadaan panik ..
"Saya bawa awak datang kerumah saya , dan ini eomma saya , Pn.Park Chaeyoung" kata Jimin yg sedang berdiri disebelah Yewon ..
"Dia dah sedar ??" tanya Tuan Park yg datang secara tiba - tiba ..
"I-iya appa" jawapan gagap drpd Jimin ..
"Pakcik ni siapa pulak ?" tanya Yewon ..
"Saya kawan appa kamu , Tuan Park Chanyeol" jawab Tuan Park ..
"Tuan Park Chanyeol ?? HAHH !!" Yewon terkejut ..
"Kenapa ? terkejut ? masih tak percaya yg pakcik dan makcik ni bakal mertua kamu"
Tiba - tiba Jimin terkejut ..
"Haa ?? bakal mertua ??" - Jimin
"Haah , kamu dengan Yewon akan berkahwin tak lama lagi" - Tuan Park
"K-kami baru kenal la appa" - Jimin
"Gunakan masa untuk korang berkenalan lebih lanjut lagi" - Tuan Park
"Tapi appa-"
"Keputusan appa muktamad" bentak Tuan Park ..
"Sayang~ bagi Jimin masa untuk fikir semua tu , lagipon Yewon masih belum sembuh sepenuhnya , diorang masih ba-"
"Yewon bersedia"
Mereka bertiga terkejut apabila mendengar kata - kata Yewon tadi ..
"Kamu kata apa tadi ?" tanya Pn.Park lagi ..
"Y-Yewon b-bersedia .. u-untuk berkahwin d-dengan Sir Jimin , Yewon nak tunaikan permintaan eomma dan appa" kata Yewon sambil menangis ..
"Kamu dah fikir dengan selanjutnya ??" tanya Pn.Park ..
"Ye makcik , saya hanya mengikut permintaan eomma appa sahaja" kata Yewon dengan suara yg pasrah jelahh ..
"Bagus la kalau centu , Jimin pula macam mana ? dah setuju ?" tanya Tuan Park ..
"Jimin tak bersedia !" Jimin membentak lalu pergi menuju kebiliknya ..
"Ermm sayang~ mulai harini kamu tinggal dengan makcik ye , dan lagisatu , mulai harini juga makcik nak kamu panggil makcik 'eomma' okay , pakcik panggil 'appa' , anggaplah kami ni keluarga kamu juga , rumah ni anggap je macam rumah kamu sendiri , kalau nak pape , minta kat bibik je okay sayang~" nasihat Pn.Park ..
"Nae , t-tapi eomma , esok Yewon nak sekolah , baju Yewon kat rumah sana" kata Yewon ..
"Takpe , esok kita pergi beli baju baru untuk Yewon nae" kata Pn.Park sambil membelai rambut Yewon sengan lembut ..
"Nae gomawo eomma" Yewon tersenyum riang ..
"Gwenchana sayang~ sekarang ni kamu rehat eh"
Pn.Park membantu Yewon baring dengan selesa dan mencium dahi Yewon . Kemudian Puan dan Tuan Park meninggalkan Yewon seorang diri ..
"E-eomma .. A-appa .. hiks hiks .. Yewon rindu eomma appa"
Yewon menitiskan air mata dah secara tiba - tiba dia terlelap dibuai mimpi indah ..
CEKLEKK~
To Be Continue ...
Nak tahu something tak ?? Saya mengandung anak Jimin HAHAHAHA ok tiber ;-;
Haa yelah aku tahu aku ni hambar SJSHSJSHSJSHSSHSHJ
Penat perah otak nihh , idea merapu pastu cerita pon lagi merapu HAHAHAHA
Vote and comment ehh anuck ii ku yg dikasihi dan disayangi sekalian ecehh 😂❤️
Meuwahhh 💋
YOU ARE READING
HUSBAND OR SIR ??
FanfictionKim Yewon X Park Jimin Nak tahu ceritanya macam mana ?? Baca lah HAHAHAHA ok tibe 😂❤️