OKAY NI LAST PART , SO HARAP KORANG SUKA CERITA NI ☺️❤️
SETAHUN KEMUDIAN ;-
Kini sudah hampir setahun Yewon dan Jimin bersama . Dan juga akan memiliki seorang cahaya mata , ya Yewon sedang mengandung . Kandungannya sudah menginjak ke 9 bulan . Dan tak lama lagi mereka akan mendapat babygirl uwu :v
Flashback On ;-
"Macam mana dengan istri saya doktor ??" Jimin bertanya dengan penuh kerisauan .
"Tahniah , Jimin . Anda akan menjadi ayah tak lama lagi . Istri anda mengandung"
Jimin dah mengeluarkan 3 perasaan;-
1.Nak menangis
2.Happy
3.Terharu gila namateyOK GURAU SIKIT PON TAOLEH ;)
"Gomawo doktor"
Doktor pon mengangguk senyum .
Jimin pon menjaga Yewon . Dia juga dah bagi larangan 'jangan buat kerja rumah' . Yewon pon hanya pasrah dengan suaminya itu .
Flashback Off ;-
"Sayang~ kan oppa dah pesan , jangan buat kerja rumah . Oppa boleh buat" Jimin yg datang dari dapur , terus menuju keruang tamu kerana melihat Yewon sedang mengemop lantai .
"Alah sayang nak tolong~" Yewon mencebik .
"Sayang duduk nae , biar oppa yg buat" Yewon hanya pasrah dengan suaminya , dia duduk disofa dan melihat Jimin bersambung mengemop lantai .
"Eomma dah balik~"
Ahh ya , sekarang ni eomma Yewon sudah tinggal bersama dengan mereka . Dan juga eomma boleh menjaga Yewon saat Jimin sedang bekerja sebagai CEO syarikat . Cikgu ?? semenjak Yewon berhenti sekolah kerana mengandung , Jimin pon sudah membuat keputusan akaan melanjutkan lagi bisnes di syarikat peninggalan appanya iaitu Tuan Park . Eunbi , Eunha dan Yerin pon selalu datang kerumah untuk menjenguk Yewon .
"Ahh tak lama lagi kita akan jadi makcik la nih" - Eunbi
"Ehh korang yg jadi makcik , aku jadi kakak" - Yerin
"Ehh jangan perasan nak jadi kakak , nanti baby tu keluar terus panggil kau makcik hahaha terkejut kucing kau nanti" - Eunha
Sahabat sejati Yewon tak pernah berhenti bergadoh , asyik nak menang je diorang tu .
"Engkorang ni bising lah , baby aku tak senang nak tidur dalam ni" Yewon mengusap perutnya yg besar itu .
"Halah gaduh bukan selalu kan"
Mereka ketawa .
"Oppa !! sakit~ hiks hiks" Yewon menahan kesakitan , dia akan melahirkan anak- ehh senang cerita cakap beranak jelah . Jimin yg dari tadi memegang tangan Yewon dengan keadaan sambil membawa kereta dengan laju .
"Sayang bersabar nae , sikit je lagi nak sampai" Jimin menenangkan Yewon .
WAD KECEMASAN :-
"Tahniah Tuan Park , bayi anda selamat dilahirkan . Istri anda juga selamat"
Jimin tersenyum dan menangis terharu , juga eomma nya Yewon yg gembira mendapat cucu .
YOU ARE READING
HUSBAND OR SIR ??
FanfictionKim Yewon X Park Jimin Nak tahu ceritanya macam mana ?? Baca lah HAHAHAHA ok tibe 😂❤️