Part 12;-

29 5 3
                                    

Pagi menyinari hari ...

Pasangan suami isteri yg masih tertidur kerana penat 'mencipta anak' semalam ..

HAHAHAHA AUTHOR TAKLEH BLA DENGAN AYAT 'mencipta anak' TU HAHAHAHAHA okayy done .

Yewon tersedar dari tidurnya , melihat Jimin yg masih tertidur pulas sambil memeluk Yewon ..

Okay Yewon ble sementara ...


"Say my name , Park Yewon"

"Okay aku dah tak waras dah , dari tadi pikir benda sama . Bongok lah" kata Yewon ..

"Goodmorning sayang~" ucap Jimin yg masih terlelap ..

"Goodmorning" ucap Yewon pula ..

"Dah lama bangun ??" kata Jimin ..

"Baru je bangun . Awak , bangun la . Saya tak selesa duduk hotel lama ii ni" kata Yewon ..

"Lah kenapa pulak ??" tanya Jimin ..

"Semalam ... saya dengar bunyi pelik .. saya takutlah .. saya tak suka duduk hotel" kata Yewon dengan terlalu jujur ..

"Give me 5 minutes" kata Jimin dan menarik badan Yewon lalu memeluknya ..

"Akhh-" Yewon mendesah ..

"Eh kenapa ni ??" Jimin terbangun tiba ii ..

"Eh takde pape , sambunglah tidur , saya teman awak" kata Yewon sambil membelai rambut Jimin yg masih ngantuk ..

"Saya tahu 'pussy' awak sakit" kata Jimin sambil tersenyum setan (ahh gitew)

"Diamlah , sambung tidur tuh" cebik Yewon ..











"Awak , jom kita pergi rumah eomma , dah lama tak singah sana" kata Yewon ..

"Ermm boleh je , tapi saya kena ikut" kata Jimin sambil mencubit hidung Yewon ..

"Tak boleh ke kalau saya pergi sendiri ?" tanya Yewon sambil memuncungkan bibirnya ..

Jimin mendekatkan wajahnya ke wajah Yewon dan berkata ...

"Dengar cakap suami , atau ..." Jimin menggigit bibir bawahnya (goda Yewon eumm)

"Tak baik la goda anak orang" cebik Yewon ..

Jimin pon ketawa lalu membereskan pakaiannya dan pulang kerumah .




Saat tiba dirumah , terlihat sebuah kereta mewah .. B&W ke ?? ahh lantak ahh .. Berada dihadapan rumah mereka ..

"Siapa datang rumah kita ??" Yewon tertanya-tanya .

"Entah la , takpelah jom masuk" Yewon pon hanya mengangguk lalu mereka pon masuk kedalam rumah dan ...

"Jihyo ??"

"Jimin !!"

Jihyo berlari dan memeluk Jimin , membuatkan Yewon berasa ... takde perasaan sebenarnya HAHAHAHAHA .. Jimin pon melepaskan pelukan Jihyo itu .

"Buat apa datang sini ??" Jimin bertanya .

"Alah nak jumpa namja kesayangan Jihyo lah" kata Jihyo sambil meraba dada Jimin ddngan penuh ... gedik pfft .

"Ughh gediknya" dengan slambek nye Yewon kata begini . Lalu dia pergi kedapur untuk masak .

"Siapa budak kampung tu ?? maid baru oppa ehh ??" tanya Jihyo sumpah slambek juga .

"Tu istri oppa . Wae ??"

Jihyo terkejut .

"Euww tak sesuai lah dengan oppa . Lain la kalau Jihyo ni yg lawa ah gitew . Dia tu boleh jadi maid je" perghh kata-kata Jihyo ni , Yewon yg dari dapur pon boleh dengar dah rasa geram .

"HEY YEOJA TAGUNA !! AKU DENGAR LA !!" jerit Yewon dari dapur .

Jihyo terus pergi kedapur untuk ber- FACE TO FACE dengan Yewon . Jimin pon mengikuti kedapur .

"Haa baguslah kalau you dengar . Bagi sedar sikit diri tu macam budak kampung" kata Jihyo dengan perangai gediknya .

Jimin ?? hanya perhatikan movie tampar menampar jelah HAHAHAHAHAHA :)

"Atleast aku budak kampung pon , ramai je peminat . Bukan macam KAU !! Asyik menggedik kesana kesini" komen drpd Yewon membuatkan Jihyo ingin menamparnya , malah Yewon memegang tangan Jihyo yg ingin menamparnya , lalu memusingkannya kebelakang .

"ARGHH !!"

Kemudian Yewon menasihatinya ...
"Sepatutnya kau kena fikir , perempuan kampung tak segedik macam kau . Dan , kalau kau taknak mati . Jangan ganggu rumah tangga aku dengan Jimin" Yewon melepaskan tangan Jihyo . Lalu Jihyo terus beredar dari rumah itu .

"Apa bongok punya yeoja" bisik Yewon dalam hati .




2 minggu pon telah berlalu , Jihyo pon sudah tidak jejakkan kakinya kerumah mereka lagi . Tapi masalahnya sekarang ni ..

Yewon ??

Dah 2 hari dia muntah , Jimin pon selalu ajak dia pergi klinik . Tapi Yewon degil namatey .

"Awak okay ??"

Yewon hanya diam lalu dia menuju kebiliknya . Meninggalkan Jimin keseorangan didapur untuk bersarapan .

"Haih"

Buggghh

Jimin pon terdengar bunyi benda jatuh , lalu dia pon terus berlari menuju kebilik . Apabila dia tiba dihadapan pintu biliknya ...

'bilik dikunci'

Jimin mencuba untuk mengingati tentang keberadaan kunci biliknya .

"Haa ada kunci kat laci" Jimin pon berlari menuju ke ruang tamu dan mengambil kunci , dia kembali menuju ke biliknya dengan laju .

"YEWON !!"

TO BE CONTINUE ...

OKAY DAH NAK ENDING DAH GAISS , SAJE JE NAK BAGITAHU AWAL ii EHEKS ...

JANGAN LUPA VOTE AND COMMENT OKAYY SAYANG .. WALAUPON CERITA AKU NI MERAPU GILE HAHAHAHAHA 😂

HUSBAND OR SIR ??Where stories live. Discover now