꧁༒☬ℭ𝔞𝔭𝔦𝔱𝔬𝔩𝔲𝔩 12☬༒꧂

116 5 0
                                    

          A doua zi dimineata,ma trezeste acelasi miros dulce ca in prima noastra dimineata petrecuta impreuna. Cobor leneș din pat si intru in bucatarie unde ma astepta un mic dejun apetisant,iar ea,fuma lent dintr-o tigara,purtând un tricoul al meu care nu ii acoperea in totalitate fundul. Parul ei ravasit ii se odihnea pe umeri,iar cateva suvite rebele ii cădeau usor pe fata.
          -Buna dimineata,iubirea mea!ii spun si ii cuprind talia mica in ambele maini,apoi o sarut usor,ea lăsându-si mainile pe umerii mei,zambind si privindu-ma cu o sclipire in ochi.
           -Ma simt atat de bine cand ma trezesc langa tine,ador sa ne petrecem timpul impreuna...Te iubesc atat de mult.
         Fraza ei ma face sa ma rușinez ca un copilas de 14 ani,care iese la prima intalnire cu colega lui de banca,pe care o iubea in secret din clasele primare. Zambetul ei imi luminează ziua,ma simt cel mai norocos om de pe planeta cand o vad cum imi zambeste.
             Ne asezam sa mancam,ne tinem de mana si chicotim,alegem o lista de filme la care sa ne uitam toata ziua.
         -Ce vom face azi,iubitule?
         -Cred ca meritam o zi de relaxare.spun eu aruncându-ma in pat,apoi o trag si pe ea dupa mine.
           Eu aprind televizorul,caut un film,iar ea se cuibărește langa mine,isi aseaza capul pe pieptul meu si imi mângâie fata cu o mana. Daca asta e cu adevarat fericirea,as fi vrut sa fiu fericit o viata si inca o zi alaturi de ea.

     Dragii mei,am ajuns la final si cu aceasta minunata carte?care sper ca a fost pe gustul vostru. Va multumesc din suflet pentru voturi,vizualizari si sustinere. Voi reveni cat de curand cu o noua carte,care sper ca va va ajuta.

𝕸𝖔𝖓𝖊𝖉𝖆 𝖉𝖊 𝖘𝖆𝖓𝖙𝖆𝖏Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum