Szóval, mint az előbb mondtam lesznek új karakterek. Lesz róluk némi kis leírás, de majd a történet során is fogjátok ezeket tapasztalni.
Az első az Csipesz4 karaktere, amit együtt sikerült megalkotni.
Név: Tuakashi Sakura
Képesség: Fekete Párducokat tud létrehozni/klónozni akármennyit és akármekkorában. Esetlegesen még a színüket is befolyásolhatja.
Szülinap: június 7. (16 éves)
Magasság: 155 cm
Vércsoport: A
Családja: Anyukája orvos és az ő képességét örökölte Sakura Apja profi hős, nem más, mint Selkie. Van egy kisöccse, akinek még nem jött elő a képessége, de nagyon hasonlít nagyapjára, aki a villámokat tudja irányítani.
Külső/belső tulajdonságok: sosem tűnik ki a tömegből/a bal csuklóján egy macskafej alakú anyajegy ékeskedik/kedvenc színe türkiz/Friends-es pulcsi, farmer forever/hülyegyerek/könnyen barátkozik/ha egyszer megölel, a szorításából nehéz kijutni, de azért még gyenge lány/démonűző visítása van
Kedvenc idézet: Mindenki meghal. Ez az egyetlen dolog, amire az ember üzembiztosan képes. Hogy lehet, hogy mégis mindenkit meglep?
A következő karakter liluszter -t illeti. ~Szerintem nagyon menő a csaj. De am én eskü sajnálom╥﹏╥~
Név: Kuro Rin
Képesség: El tudja szívni az energiát abból, amihez hozzáér, és ha ez esetleg egy képességgel rendelkező ember, akkor azt átalakítja energiává és azt így ki tudja lövelni magából, ha akarja. Ha kilövi, akkor annak fekete/zöld színe van. Ha pedig bent tartja magában, akkor alapjáraton nem történik semmi, de ha megtelik a teste a sok energiával nagyon feszült lesz és felrobban, de nem hal meg, csak robban egyet.
Szülinap: november 28. (16 éves)
Magasság: 168 cm
Vércsoport: AB
Családja: A családjában csak neki van képessége, mivel szegényt örökbefogadták. Az anyja és az apja nem szereti őt, mivel nem akarták, hogy képessége legyen. Van egy nővére is, akivel jóban van.
Külső/belső tulajdonságok: visszahúzódó/fekete és zöld ruhákat hord/bakancsot hord/néha bunkó/nem beszél sokat
Kedvenc idézet:Az élet igazságtalan,
Néha boldog pillanatokat ad,
Néha elvesz mindentNév: Raito Mitsuki
Képesség: Bármit fényessé/világítóvá tud tenni. A saját testét is képes világítóvá tennie. Nem képes sokáig ezeket fent tartani kb. öt percig tudja, de ha tovább teszi, akkor a körülötte levő dolgokból elszívja a fényt.
Szülinap: március 18. (15 éves)
Magasság: 177
Vércsoport: A
Családja: Elvált szülők gyermeke. Az anyjával él meg a kishúhával, aki 4 éves lesz. A családjában az anyjának van egy ehhez hasonló képessége, a kishúgának még nem tudni. Gyűlöli az apját, és néha emiatt sokszor ráordít Naomira, mert az arcfelépítése (vagy hogy mondjam) fasonlít rá és hát őt látja pici húgában. De egyébként nagyon szereti őt.
Külső/belső tulajdonságok: utálja a képességét/utálja az apját/utálja az életét/úgy amúgy mindent utál, kivéve Naomit, mert őt imádja/sötét cuccokat hord
Kedvenc idézet:Bassza meg mindenki.Nah és itt van a "főszereplőnk".
Név:Kirishima Bakasai
Képesség: a hajában van egy piros tincses, ami A tipusú vér hatására megnő (emiatt, ha nyílt sebe van valakinek, akkor a szagából meg tudja állapítani kb. egy km belül, hogy milyen típusú a vér, és a pulzusát is hallja annak az illetőnek). Szóval, ha nő az a piros tincse, akkor sokkal jobban és erősebben tudja irányítani a tüzet. Ő maga nem tud tűzt létrehozni, de elszívni tudja azt. A tüzet arra tudja irányítani, amerre akarja, és nagyobbítani, kicsinyíteni és teljesen el is tudja tüntetni az elszívott tűzt.
Szülinap: február 20. (15 éves)
Magasság: 162 cm
Vércsoport: A
Családja:~nah ez igen bonyi lesz... ~
Szóval, mit látjátok Eiji húga. És igenn tudom, hogy lehetetlen lenne, mivel sehogy nincs köztük 9 hónap. Erre a magyarázat, hogy Eiji apja meghalt mikor a kis manó megszületett. Az anyja meg túl sok mindent vállalt akkor magára, végül szegényt Bakasai apja megerőszakolta... Az anyjának nem volt szíve elvetni az életét, de az orvostudósok vagy mik felkérését elfogadta, hogy egy kísérlet alá vetik, hogy megrövidítik ezt a folyamatot. Nah, így lett ez.
Egyébként az apjuk nem él velük. Az anyja és a másik manó is nagyon szereti a kislányt. Na a többi majd a történetből kiderül.
Külső/belső tulajdonságok: IDIÓTA/cuki, de egy pszichopatának is elmenne/nagggyaon lassan nő a haja/bunkó, de kedves/nagyon hamar fel lehet mérgesíteni/egyes okok miatt kissé tudatlan/sportos/igazából mindig ellent tud mondani magának, amit annyira nem is szeret
Kedvenc idézet: Csak az amatőrök követnek el hibát. Én általában katasztrófát okozok.
Tudom nem a legjobbak a szekesztések, de legalább a fantáziátokat elindítja^^
YOU ARE READING
Vörös szemű idióták
FanfictionEz a könyv egy Bnha fanfiction. Itt az én oc-m kerül bele a történetbe, mint "főszereplő". Nagyjából az animében lévő történéseket fogja követni, de persze azért én is fogok rajta picit ferdíteni. A történetben még egy-két barátom oc-je is elő fog...