//Áprilisban//
Áhh végre elkezdődik a tanítás a UA-ban. Nagyon izgatott voltam, hogy milyen egy igazi osztályban igazi tanárral tanulni. Kíváncsi voltam, hogy lesznek-e barátaim.
Eiji azt mondta, hogy van egyenruha, amit fel kell venni, és abba kell menni az iskolába. Szóval felvettem az egyenruhát, de aztán levettem, mert nagyon melegem volt benne...
-Mehetünk? -jön be Eiji. Amikor meglátja hogy csak bugyiban és melltartóban vagyok kimegy gyorsan és becsapja az ajtót. Én csak állok ott és nem értem mégis mi baja...-S-sajnálom, nem kopogtam....
-Eijiiii nagyon melegem van egyenruhában...
-Csak vedd fel, majd ha kimegyünk a levegőre, akkor nem lesz ennyire meleged...
-Jó... -mondom és gyors felveszek mindent. Áhh... Melegem vaaaan...
Miután végre elkészültem, akkor elindultunk Eiji-vel az iskola felé. Egy húsz perc volt míg oda értünk. Én pedig végig szenvedtem az utat.
Amikor végre az 1A osztályterme elé értünk, akkor akkor az izgatottságom a tetőpontján volt. Eiji előre engedett. Amikor beléptem, akkor egy mini káoszba léptem be. Az a süni is itt volt. Ő volt a leghangosabb. Volt egy szemüveges is, aki kioktatta őket. Meg még voltak páran akik hangoskodtak. Aztán egy felemás fiú mögött észrevettem Rin-t.
Egyből hátramentem hozzá.-Sziaaaaaaaaaaaa!-huppantam le a mellette lévő székre.
-Hali....
-Örülök hogy bekerültél^^.
-Ja... én is...
-Amúgy csak nekem van melegem? -gomboltam ki a szürke kiskabátos micsodát, ami felül volt.
-Aha...
-Szerintem olyan szép az osztályterem.
-Aha....
-Elég hangos az a süni, ugye?
-Aha...
-Nem vagy túl beszédes...
-A-am...
-Az jó ha én dumálok és neked csak aházni kell?
-Aha.
-Király! Amúgy kíváncsi vagyok az osztályfőnökre.
-Aha...
-Idegesítelek amúgy?
-A-am... Csak fáradt vagyok...
-Hmm...
-Megyek megmosom az arcom. -tápászkodik fel Rin, majd elhagyja az osztálytermet.
Én meg csak figyeltem a nagy hangzavart. Körülnéztem és mindenkit szemügyre vettem. Remélem mind a barátaim lesznek^^.
Sok ember volt. Csak nézegettem az embereket, mert nem volt jobb dolgom.... Viszont amikor a barna copfos lányt megláttam egyből felálltam. Átugrottam Rin székét és oda álltam mellé.-Szia!
-Oh Hello.. -néz rám furcsán a lány.
-Bakasai vagyok és tetszik a pulcsid^^.
-Ja én Sakura vagyok és... ömm tetszik az inged...
-Ez az egyenruha része. -mosolyogtam.
-Hmm? Egyenruha? Milyen egyenruha?
-Eiji mondta hogy az iskolába ilyen egyenruhában kell jönni. És amúgy mindenki abban van.
-Várj... EGYENRUHÁBA KELLET JÖNNI???
YOU ARE READING
Vörös szemű idióták
FanfictionEz a könyv egy Bnha fanfiction. Itt az én oc-m kerül bele a történetbe, mint "főszereplő". Nagyjából az animében lévő történéseket fogja követni, de persze azért én is fogok rajta picit ferdíteni. A történetben még egy-két barátom oc-je is elő fog...