//másnap//
Ma is boldogan pattantam ki az ágyból. A táskámba (vészhelyzet esetén) elraktam egy pót egyenruhát.
Ma egyedül indultam el, mivel korán volt még és nem akartam Eijit felébreszteni emiatt.
Útközben megláttam Bokkut ahogy az iskola felé ballag.-Bokku-kun! -kezdek felé futni. A süni meg se hallotta, hogy neki szólok. -Bokku-kun.. -fogom meg a vállát, mire kicsit megijed(?) és furán rámnéz. -Bocsánat, hogy tegnap megpofoztalak...
-Tch... Ne hívj "Bokku"-nak... -fordul el és tovább megy. Azt hiszem elfogadta a bocsánatkérést, szóval boldogan sétáltam utána.
-Ammm.....
-Mit akarsz?
-Mit jelent csalni?
-Tch.... Amikor például egy játékban nem a szabályok szerint játszasz, hanem valami olyat csinálsz ami nem helyes, csak azért hogy nyerj, te idióta....
-Értem... Én nem csaltam akkor^^.-mosolyodom el, de ő csak elfordítja a fejét, és gyorsít a léptein.
-Nem szálnál már le rólam?
-Mért?
-Mert idegesítesz kis szaros....
-Nem vagy te kicsit undok?
-MIT MONDTÁL?? -ordít rám
-AZT HOGY UNDOK VAAAGY. -kiabálok neki vissza nevetve.
-Neked annyi! -kap felém a kezével. Könnyedén elhajolok, így csak a levegőbe markol. Erre még többször próbál megragadni egyik kezével.
-Vicces vagy. -mosolygok rá, mire egy pillanatig mintha abbahagyta volna, majd még utoljára kap egyet felém.
-Te meg hülye.
-Ennek is oka van.... -mosolygok rá várva, talán vissza mosolyog...
-Ja persze...
-Apa nem vitt iskolába. -mondom neki, hátha megért.
-Akkor mért nem mentél egyedül?
-Amikor ki akartam szökni, akkor mindig eltörte a lábam. -nézek fel az égre, mért még mindig fura ezt elmesélnem,de mégis jobban érzem tőle magam.
-Akkor most hogy hogy itt vagy? -kérdezi unott hangon.
-Apától végre vissza jöhettem anyuékhoz...
-Ahhhha..... -mondja, de még mindig nem érti, mondjuk ennyiből nehéz is.
-Majd elmagyarázom. -mondom, majd belépek az iskola kapuján. Meglátom Rin-t és egyből oda rohanok hozzá. Bokkunak csak intek egyet szaladás közben.
-Na sziaaaaaa!-ugrok Rin nyakába, mire kicsit megijed.
-Szia...
-Amúgy bocs hogy tegnap otthagytalak a dühöngő sünivel.
-Nem gond. -legyint.
-Képzeld, tudom mit jelent csalni!-csacsogok neki arról, hogy mi történt idefelejövet, amíg le nem ültünk. Ott még hozzánk csatlakozott Sakura, aki elfeljtette felvenni az egyenruhát (már megint), de most az ingje a pulcsija alatt volt. Szóval odattam a hiányzó darabokat. -Még jó hogy elraktam.-jegyzem meg, mikor Sakura visszatért. Hogy ne felejtse el megint, felírta a kézfejére.
Időközben megérkezett Eiji is, és egyből odajött hozzám, hogy jól vagyok-e, meg hogy mért mentem el nélküle.
-Aggódtam hogy elcsap egy autó, vagy rosszabb.... Egy teherautó... -mondja teljes beleéléssel, hogy én milyen szörnyű voltam, hogy otthagytam.
YOU ARE READING
Vörös szemű idióták
FanfictionEz a könyv egy Bnha fanfiction. Itt az én oc-m kerül bele a történetbe, mint "főszereplő". Nagyjából az animében lévő történéseket fogja követni, de persze azért én is fogok rajta picit ferdíteni. A történetben még egy-két barátom oc-je is elő fog...