༺exordium༻

35 7 1
                                    

゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚
┊         ┊       ┊   ┊    ┊        ┊
┊         ┊       ┊   ┊   ˚✩ ⋆。˚ ✩
┊         ┊       ┊   ✫
┊         ┊       ✩                   𝗽𝘀𝘆𝗰𝗵𝗼𝘀𝗶𝘀:
┊ ⊹       ✯                                           
✯                                                           𝗱𝗶𝘀𝗼𝗿𝗱𝗲𝗿 𝗶𝗻 𝘄𝗵𝗶𝗰𝗵    
                                                          𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗲𝗺𝗼𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀
                                                           𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗼 𝗶𝗺𝗽𝗮𝗶𝗿𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁
                                                           𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗰𝘁 𝗶𝘀 𝗹𝗼𝘀𝘁 𝘄𝗶𝘁𝗵   
                                                            𝗲𝘅𝘁𝗲𝗿𝗻𝗮𝗹 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘁𝘆.

─── ∙ ~εïз~ ∙ ───
(MDTF) MENTAL DISORDER TREATMENT FACILITY
"did the patient have any of the warning signs? if so, please list them below"
yes
lost interest in things she's previously enjoyed. eating less and isolating herself. seeing and hearing voices.
•𝗮 𝘄𝗼𝗿𝗿𝗶𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗱𝗿𝗼𝗽 𝗶𝗻 𝗴𝗿𝗮𝗱𝗲𝘀 𝗼𝗿 𝗽𝗲𝗿𝗳𝗼𝗿𝗺𝗮𝗻𝗰𝗲.
∙𝘁𝗿𝗼𝘂𝗯𝗹𝗲 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗰𝗹𝗲𝗮𝗿𝗹𝘆 𝗼𝗿 𝗰𝗼𝗻𝗰𝗲𝗻𝘁𝗿𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴.
∙𝘀𝘂𝘀𝗽𝗶𝗰𝗶𝗼𝘂𝘀𝗻𝗲𝘀𝘀 𝗼𝗿 𝘂𝗻𝗲𝗮𝘀𝗶𝗻𝗲𝘀𝘀 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿𝘀.
∙𝗮 𝗱𝗲𝗰𝗹𝗶𝗻𝗲 𝗶𝗻 𝘀𝗲𝗹𝗳-𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗼𝗿 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗹 𝗵𝘆𝗴𝗶𝗲𝗻𝗲.
•𝘀𝗽𝗲𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗹𝗼𝘁 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗲 𝘁𝗵𝗮𝗻 𝘂𝘀𝘂𝗮𝗹.
∙𝘀𝘁𝗿𝗼𝗻𝗴, 𝗶𝗻𝗮𝗽𝗽𝗿𝗼𝗽𝗿𝗶𝗮𝘁𝗲 𝗲𝗺𝗼𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗼𝗿 𝗵𝗮𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗻𝗼 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗮𝘁 𝗮𝗹𝗹.

"has his/her doctor diagnosed the cause? if so, please explain below."
yes
her mother was killed, hit by a car in front of her. her sister was driving the car, she saw her drown in a nearby river.
•𝘁𝗿𝗶𝗴𝗴𝗲𝗿𝘀 𝗶𝗻𝗰𝗹𝘂𝗱𝗲, 𝗯𝘂𝘁 𝗮𝗿𝗲 𝗻𝗼𝘁 𝗹𝗶𝗺𝗶𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼𝗼:
∙𝗽𝗿𝗲𝘀𝗰𝗿𝗶𝗽𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗺𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻
∙𝗮𝗯𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳 𝗮𝗹𝗰𝗵𝗼𝗹 𝗼𝗿 𝗱𝗿𝘂𝗴𝘀
∙𝗱𝗲𝗮𝘁𝗵 𝗼𝗳 𝗮 𝗹𝗼𝘃𝗲𝗱 𝗼𝗻𝗲
∙𝘀𝗲𝘅𝘂𝗮𝗹 𝗮𝘀𝘀𝗮𝘂𝗹𝘁
∙𝘄𝗮𝗿

"has the patient experienced any of the main symptoms? if so, please list below."
yes
delusions and hallucinations
•𝗽𝘀𝘆𝗰𝗵𝗼𝘁𝗶𝗰 𝗱𝗶𝘀𝗼𝗿𝗱𝗲𝗿𝘀 𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗿𝗲 𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗹 𝗱𝗶𝘀𝗼𝗿𝗱𝗲𝗿𝘀 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗮𝗯𝗻𝗼𝗿𝗺𝗮𝗹 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗻𝗱 𝗽𝗲𝗿𝗰𝗲𝗽𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀.
•𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗽𝘀𝘆𝗰𝗵𝗼𝘀𝗶𝘀 𝗹𝗼𝘀𝗲 𝘁𝗼𝘂𝗰𝗵 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘁𝘆.

"would you like the patient to be medicated or trained?"
both please
•𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗶𝘀 𝗻𝗼 𝗰𝘂𝗿𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗽𝘀𝘆𝗰𝗵𝗼𝘀𝗶𝘀, 𝗯𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝗺𝗮𝗻𝘆 𝘁𝗿𝗲𝗮𝘁𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗼𝗽𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀.
∙𝗶𝗻 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗰𝗮𝘀𝗲𝘀 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗺𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗶𝘀 𝘁𝗼 𝗯𝗹𝗮𝗺𝗲, 𝗰𝗲𝗮𝘀𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗰𝗮𝗻 𝘀𝘁𝗼𝗽 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝘀𝘆𝗰𝗵𝗼𝘀𝗶𝘀.

"if seen, how does the disorder make the patient feel?"
she feels extremely good and believes she has superpowers
•𝘄𝗵𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗺𝗼𝗼𝗱 𝗶𝘀 𝗵𝗶𝗴𝗵 𝗮𝗻𝗱 𝗽𝗼𝘀𝗶𝘁𝗶𝘃𝗲, 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗺𝗮𝘆 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘀𝘆𝗺𝗽𝘁𝗼𝗺𝘀 𝗼𝗳 𝗽𝘀𝘆𝗰𝗵𝗼𝘀𝗶𝘀.
∙𝘄𝗵𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗺𝗼𝗼𝗱 𝗶𝘀 𝗱𝗲𝗽𝗿𝗲𝘀𝘀𝗲𝗱, 𝘁𝗵𝗲 𝗶𝗻𝗱𝗶𝘃𝗶𝗱𝘂𝗮𝗹 𝗺𝗮𝘆 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗽𝘀𝘆𝗰𝗵𝗼𝘁𝗶𝗰 𝘀𝘆𝗺𝗽𝘁𝗼𝗺𝘀.

"while this application may take a moment to get through our system, please follow the rules listed below"
•𝗶𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻'𝘀 𝗯𝗲𝗵𝗮𝘃𝗶𝗼𝗿 𝗶𝘀 𝗳𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁𝗲𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂:
∙𝗴𝗶𝘃𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻 𝘀𝗽𝗮𝗰𝗲. 𝗺𝗼𝘃𝗲 𝗴𝗲𝗻𝘁𝗹𝘆 𝘁𝗼 𝗾𝘂𝗶𝗲𝘁𝗲𝗿, 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗼𝗽𝗲𝗻 𝘀𝘂𝗿𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴𝘀.
∙𝘁𝗿𝘆 𝘁𝗼 𝘀𝗽𝗲𝗮𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝗮𝗰𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗺𝗹𝘆. 𝗮𝘀𝗸 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗵𝗲𝗹𝗽.
•𝘁𝗿𝘆 𝘁𝗼 𝘀𝘁𝗮𝘆 𝗰𝗮𝗹𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗼𝗺𝗺𝘂𝗻𝗶𝗰𝗮𝘁𝗲 𝘀𝗶𝗺𝗽𝗹𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗹𝗲𝗮𝗿𝗹𝘆.
•𝗶𝗳 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝘄𝗮𝗿𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘀𝗶𝗴𝗻𝘀 𝗼𝗳 𝗮 𝗿𝗲𝗹𝗮𝗽𝘀𝗲, 𝗿𝗲𝗮𝘀𝘀𝘂𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗲𝗲𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗹𝗽 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲𝗺.


"you're sending me away aren't you?" mackenzie's scared eyes looked gently up at her father. "it's for your own good baby..i'm sorry"


THANK YOU FOR REGISTERING. YOUR EMAIL HAS BEEN SENT THROUGH AND WE WILL GET BACK TO YOU SHORTLY.

MADNESSWhere stories live. Discover now