🦄Yeni School🦄

352 17 4
                                    

İnsanlar doğar, yaşar ve ölürler. Biz ise ölümsüzlüğü bulduk. Diyordu videodaki kadın. Ayşenur dayanamamıştı..

"Lan s*ktir git gerizekalı"

"Ayşenur dışarı!"

"Hocam ben çişimi tutamıyorum altıma işemişim aşağı iniyim mi?"

Azra üstüne bütün şişesini boşalttı.

"BİZİMDE MİDEMİZ ÇOK KÖTÜ"

Dördümüzde kendimizi dışarı attığımız an kahkahaya başladık

"Yine yırttık be"

"Azra valla yeter suyun kalmayınca bizden dileniyon"

"Ayşenur bebeğim ben senin için altına işemiş taklidi yapıyım sen bana ne diyorsun???"

"Tamam be sırnaşma"

İngilizceci çıkıp kolumuzdan tuttuğu gibi bizi müdürün odasına atmıştı. Altımıza sıçma isteği gelsede ailemizi beklemiştik.

15-20 dakika sonra hepimizin ailesi gelmiş ve bizi okuldan alıp özel okula yerleştirmişlerdi. Bu bizi hiç üzmedi.

"Anne dediğim gibi bu kadın üçümüzü kıskanıyo elinden geleni yapıyo"

"Defne sana değil arkadaşlarına güvendiğimiz için o okula yazdırdık."

"Hiç merak etmeyin biz ona göz kulak oluruz"

Azra gerçekten boktan bir göz kırpma yapmıştı ama bu bizim umrumuzda değildi. Yeni okul yeni vukuatlar.

Hep beraber eve dönmüş ve ertesi gün gideceğimiz okulda daha ne bok yiyeceğimizi düşünüyorduk. Bizi sabah Defne'nin babası okula bırakacağı için onlarda kalmıştık.

"Kızım siz mal mısınız?"

"Tabii ki malız Ayşe teyze o nasıl soru."

"Sude delirtme beni hadi anladım Azra salak siz ikiniz niye peşimden çıktınız."

"Bizi yalnız bırakamazdınız."

"Defne boş yapma bir daha böyle şeyler istemiyorum."

"Tamam teyzeee"

"Azra bi sus amk."

"Off tamam teyze bende gider Baekhyun aşkımı izlerim."

Azra gidip Baekhyun ile hayal et açmıştı bende ona inat Taeyeon Baekhyun moment açmış ve zorla izletmiştim. Bana vurcakken Ayşe teyze alarm vermiş ve hepimiz uyumuştuk.

Ertesi gün

"KALKIN KIZLAR BUGÜN BÜYÜK GÜN"

Azra Bülent Ersoy Mazallah açıp dans etmeye başlamış ben ve Defne dayanamayıp onunla dans etmeye başlayınca Ayşe üstümüze atladı. Büyük düşüşten sonra hepimiz kahvaltıya koştuk. Arkamızdan at koşturan varmış gibi yediğimiz için giyinip yayılmak için zamanımız vardı ama Defne'nin babası malesef izin vermedi ve hep beraber okula gittik.

Okula girer girmez Azra millete yürümeye başladı ama telefonu bozulduğu için bir anda Mazallah çalmaya başladı ve karizması çizildi. Bizde bunun üzerine eski halimize döndük.

Tabii her şey onu görene kadardı..

Allahın CezalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin