🦄Suri Kampı🦄

33 4 1
                                    

Ege şizofreni bad boy olmaya çalışıyordu ama yerler mi yemezler. Telefonumun SOS özelliğini kullanıp kızlara konum attım 20 dakika sonra tüm mahalleyi toplayıp beni kurtardılar Allah razı olsun tuttuklarını altın et- pardon ya..

Sude'den
Gerizekalı Defne kaçırılsa bile halletmiştik ve ertesi gün okulda Ege'ye pis pis bakıp sırıtıyorduk. Pislik şey! O sırada Azra çantasından bir kavanoz çıkardı.

"GÖMÜLÜÜN"

"Lan Azra bir turşumuz eksikti sanki"

"AL TEYZEMM SENİN İÇİN ELLERİMLE YAPTIMM"

"Yok teşekkürler Revanim tatlı gönderdi onu yemeliyim."

Revani kim diye sorarsanız bizden gizli yaptığı sevgilisi. Azerbaycanlı Revani tatlıcıda çalışıyoe bu yüzden her hafta Revani yiyoruz.

"Bize BİZE"

"Lan Defne tamam hepimize yeter Revani"

Teyze tabaklarımıza doldururken hocalarımızda geldi ve tüm Revani bitti ama güzel dedikodu döndü. Mesela Melahat hoca bu sene başka bir okula geçecekmiş. Yerine daha yakışıklı biri gelicek diyorlar.

Su sınıfa girince Azra YANLIŞLIKLA kafasına turşu attı. Tabii o anda bir kavga çıktı ve hepimiz müdürün odasına doluştuk.

"Ulan hayırsızlar, ulan ahlaksızlar okulun içine sıçtınız!"

"Necdet abi bence bu işi parayla çözebiliriz"

Kalan son 3 liramı masanın üzerine koydum.

"BU PARA NE ULAN! 1 HAFTA UZAKLAŞTIRMA CEZASI ALDINIZ BİLE DİSİPLİN KURULUYLA GÖRÜŞMENİZE GEREK BİLE YOK. ÇIKIN OKULUMDAN HEMEN!"

Yavaş yavaş yürüyorduk. Çıkışta oturup Su ve diğerlerini bekledik. Geldikleri gibi dövdük.

Su:Eğer bir kere daha bana bulaşırsan seni anneme söylerim kızığmmm

Azra:Söyle canımıniçi söyleee

Mutlu mutlu parka gidiyorduk. Ayşenur'un telefonu çalınca pür dikkat onu dinledik. Revani'nin kaza yaptığını duyunca koşmaya başladık ama bir anda durduk.

"Ulan nereye gidiyoruz amına koyayım para mı var?"

"Teyze dur dert etme buluruz."

"Nereden bulucaz Defne?"

"Şeyden isteriz, şeyden işte."

"Off boşverin bu da böyle bitti işte."

O sırada önümüze Defne'nin yaşlı amcası çıktı. Adam görme engelliydi ve Defne'yi sesinden tanıdı. Direkt önümüze 6000 tl bıraktı.

"Oha amca naptın?"

"Kızım bu kadar senedir bize yardım ediyorsun bırak bu sefer ben edeyim."

"Yok olmaz kabul edemeyiz."

"Edersiniz edersiniz."

Uzun bir konuşmanın ardından kabul ettik ve akşam gizlice hazırlanıp çıktık. Uçağa binmiştik.

2 saat 31 dakika sonra;

"Hassiktir kocaman ülke lan hastaneyi nasıl bulcaz?"

"Teyze dur"

Ben hemen uber çağırmıştım ve hastaneye gitmiştik ama çok geçti..

Allahın CezalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin