🦄Mafya Bad Boy Çocuklar part-2🦄

56 7 3
                                    

 Sevgili ailem artık ne bok yediğimi öğrenmemiz gerekiyordu. Bizimkileri bulup müdürün odasını yolunu tuttuk. Herkesin başta söylediği şey gitmeyelim ağzımıza sıçıcak olsa da en sonunda gitmek zorunda kalacaktık.

İlk önce kurban olarak Defne'yi seçtik. Kapıyı çaldı ve hepimiz yan yana dizilmiş bizi bekleyen kötü sonu düşünüyorduk. Tabii gelenlere baktığımız Meloş,Rehber hocamız Melek hoca onun yanında diğer rehber hocamız Mehmet Ali hoca ama kısaca MEMOLİ duruyordu.

Hepimizi sorguya çektiler tabii. Neymiş Melahat hocaya terbiyesizlik yapıyormuşuz. İlk kez bu kadar sinirlensek de sesimizi çıkaramadık en sonunda bi baktık Defne ağlıyor. Hocalar bizi gönderdi.

"Siz nasıl hocasınız ya PEZEVENK HOCALAR"

"Defne yapma amk attıracaksın hepimizi"

"Evet Defne"

Bir baktık şerefsiz Ege. Defne ağlamayı kesti.

"Ne arıyorsun burada"

"Ağladığını görünce merak ettim"

"Senin merakına ihtiyacım yok"

Görmeniz gerekiyordu. Dünyanın en güzel tokadını yapıştırmıştı Ege'nin yüzüne. Tabii Ege sinirlense de hak ettiği için bir şey demeden gitti. Bir baktık herkes Defne'yi alkışlıyor. Can'ın bile alkışladığını gördüm.

Biz bu moral düzelmesinden sonra kantine geçip çilekli sütlerimizi yudumlarken yanımızı ben anime çocuk ve en az onun kadar taş 3 çocuk daha oturdu. Anime çocuğun yanındakilere isim takmam gerekiyorsa sağ tarafında oturan çocuk Elon Musk. Sol tarafında oturan çocuk Zeus ve Azra'nın yanındaki tam bir özel harekattı.

Defne'yi tebrik ettiler. Defne hemen götü kalkmış gibi davranmalar falan çocukların yanından kaçırdık. Eve dönüş saatinde ben farklı dershanede olduğum için kızlardan ayrılıp otobüs beklemeye başladım. Kulaklığımla müzik dinlerken omzumda hissettiğim el ile kulaklığımın tekini çıkardım ve oradaydı işte.

ANİME ÇOCUK.

Allahın CezalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin